Ponuda polovnih automobila na nekim tržištima opala je za 40 odsto zbog globalne krize u vezi sa čipovima i poluprovodnicima, ali i rata u Ukrajini, saopštila je kompanija carVertical koja skuplja podatke o polovnim automobilima. Sve to utiče i na promene u ponašanju potrošača.
Uprkos globalnoj krizi sa poluprovodnicima, platforma za izveštavanje o istoriji automobila carVertical udvostručila je prihode iz 2020. godine, kada je ostvarila prihod od 8,5 miliona evra od prodaje, a tokom 2021. godine povećala je prihode na 17,7 miliona evra.
Prema rečima generalnog direktora Rokasa Medonisa. do rasta prihoda došlo je usled proširenja na tržištima Srednje i Istočne Evrope i Severne i Južne Amerike, uz pomoć raznih marketing strategija u određenim zemljama, Ipak, tokom 2021. godine u svoj portfolio dodala je samo dva nova tržišta, Dansku i Veliku Britaniju.
CarVertical aktivno posluje u Srbiji i planira da osvoji nova tržišta i vremenom preraste u ekosistem, ispunjavajući potrebe različitih klijenata, dodaje se u saopštenju.
Zbog rata u Ukrajini polovni automobili teže stižu do kupaca
Polovni automobili više ne voze u poresku upravuOd samog početka, kompanija carVertical se orijentisala na automobile, ali će uskoro uvesti usluge za kupce polovnih motocikala.
„Stalno dobijamo upite od ljubitelja motocikala, zbog čega je postalo očigledno da treba da iskoristimo tu priliku. Već sada, pre kupovine motocikla, njegova istorija se može proveriti na sajtu carVertical. Naši kapaciteti u ovoj oblasti nastaviće da rastu tokom 2022. godine“, kaže Medonis.