Vesti iz zemlje

18.04.2021. 23:31

Instore.rs

Autor: Nova Ekonomija

Porasla prodaja sapuna u Srbiji

Prodaja sapuna i vrednosno i komadno beleži značajan rast u 2020. u odnosu na prethodnu godinu, pokazuje istraživanje Nielsen RMS.  Prodaja sapuna vrednosno porasla je 24,5%, količinski 22,8% i komadno 17,5%, u odnosu na isti period 2019....

pexels

Prodaja sapuna i vrednosno i komadno beleži značajan rast u 2020. u odnosu na prethodnu godinu, pokazuje istraživanje Nielsen RMS. 

Prodaja sapuna vrednosno porasla je 24,5%, količinski 22,8% i komadno 17,5%, u odnosu na isti period 2019. godine.

Najviše je prodato čvrstih sapuna (66% vrednosti), slede tečni sapuni (33,4), krem sapuni (0,4%), pene za ruke (0,2%).

Među prodatim sapunima dominaju proizvodi kompanija Beiersdorf, Colgate Palmolive, Henkel, Piramida 72, Unilever.

Istraživanje pokazuje i da je blago opala prodaja kupki za tuširanje. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.