Srbija

13.06.2019. 23:01

Business Intelligence Balkans

Autor: Ivan Stamenković i Nikola Vučković

Potrošačkih pet minuta: Da li Don Don narušava konkurenciju?

Srbija

13.06.2019. 23:01

Komisija za zaštitu konkurencije objavila je da je po službenoj dužnosti nastavila ispitivanje da li je u slučaju koncentracije kompanije Don don, poznatog proizvođača hleba i peciva i Žitoprometa iz Zaječara, došlo do narušavanja konkurencije.

Don Don u stopostotnom vlasništvu slovenačkog Don don Metlika stekao je neposrednu kontrolu nad delom Akcionarskog društva za preradu žitarica Žitopromet.

Postupak će biti okončan donošenjem rešenja u zakonskom roku od četiri meseca od dana pokretanja postupka po službenoj dužnosti.

U ispitnom postupku, Komisija će ispitati da li bi se sprovođenjem koncentracije značajno ograničila, narušila ili sprečila konkurencija na tržištu Republike Srbije ili njegovom delu, a naročito ako bi to ograničavanje, narušavanje ili sprečavanje bilo rezultat stvaranja ili jačanja dominantnog položaja.

Don Don je poznat po brendu „Tvojih pet minuta”. Kako se navodi u poslednje objavljenom  finansijskom izveštaju za 2017, Don Don je u Srbiji lider na tržištu pekaskih proizvoda. 

Kompanija ima više od 900 zaposlenih. Preduzeće je u toj godini proizvodilo brašno u dva mlinska pogona (Zrenjanin i Kragijevac). Proizvodnja peciva i hlebova se obavljala u 10 pogona u svim većim gradovima. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.