Komisija za zaštitu konkurencije objavila je da je po službenoj dužnosti nastavila ispitivanje da li je u slučaju koncentracije kompanije Don don, poznatog proizvođača hleba i peciva i Žitoprometa iz Zaječara, došlo do narušavanja konkurencije.
Don Don u stopostotnom vlasništvu slovenačkog Don don Metlika stekao je neposrednu kontrolu nad delom Akcionarskog društva za preradu žitarica Žitopromet.
Postupak će biti okončan donošenjem rešenja u zakonskom roku od četiri meseca od dana pokretanja postupka po službenoj dužnosti.
U ispitnom postupku, Komisija će ispitati da li bi se sprovođenjem koncentracije značajno ograničila, narušila ili sprečila konkurencija na tržištu Republike Srbije ili njegovom delu, a naročito ako bi to ograničavanje, narušavanje ili sprečavanje bilo rezultat stvaranja ili jačanja dominantnog položaja.
Don Don je poznat po brendu „Tvojih pet minuta”. Kako se navodi u poslednje objavljenom finansijskom izveštaju za 2017, Don Don je u Srbiji lider na tržištu pekaskih proizvoda.
Kompanija ima više od 900 zaposlenih. Preduzeće je u toj godini proizvodilo brašno u dva mlinska pogona (Zrenjanin i Kragijevac). Proizvodnja peciva i hlebova se obavljala u 10 pogona u svim većim gradovima.