Srbija

15.05.2024. 12:01

Beko Balkans

Autor: Nova ekonomija

Predstavljeni najsavremeniji, energetski efikasni uređaji za klimatizaciju, ventilaciju i grejanje na HVAC sajmu

Foto: Beko Balkans

Srbija

15.05.2024. 12:01

HVAC sajam uređaja za klimatizaciju, ventilaciju i grejanje, koji je organizovala kompanija Beko Balkans, održan u hotelu Radisson u Beogradu 14. i 15. maja, privukao je veliki broj posetilaca iz Srbije i regiona, kao i predstavnike medija.

Na sajmu su predstavljeni najnoviji energetski efikasni kućni aparati Grundig i Beko, pružajući posetiocima priliku da istraže sve specifikacije proizvoda kroz angažovane prezentacije.

Posetioci sajma su upoznati sa velikim brojem najsavremenijih aparata u oblasti klimatizacije, ventilacije i grejanja. Pod motom „Beko state of mind“, Beko je predstavio izbor proizvoda koji uključuju jedinice za klimatizaciju tipa Split i Multi-Split, kasetne klima uređaje, samostojeće klima uređaje, prenosne klima uređaje, ventilatore, prečišćivače vazduha, ovlaživače, odvlaživače vazduha i inovativni Beko Black zimski asortiman, koji obuhvata PTC grejalice, uljane radijatore i konvektorske grejalice. Razvijeni sa fokusom ka poboljšanju ličnog blagostanja i smanjenju ekološkog uticaja, predstavljeni proizvodi odražavaju Bekovu posvećenost povezanosti individualnog zdravlja i zdravlja planete.

Grundig proizvodi takođe su bili u centru pažnje događaja sa misijom brenda koja ne pravi kompromise po pitanju kvaliteta, estetike i održivosti. Grundig linija proizvoda, uključujući toplotne pumpe, bojlere i jedinice za klimatizaciju tipa Split i Multi-Split, predstavljala primer mota „bolja budućnost počinje kod kuće“.

„Nastavljamo da pružamo širok spektar komercijalnih rešenja u oblasti klimatizacije, ventilacije i grejanja. Posebno želimo da istaknemo toplotne pumpe kao ključnu kategoriju za budućnost. Verujemo da je ova tehnologija ključna za postizanje održivog i energetski efikasnog grejanja i hlađenja. Naša misija nije samo pružanje vrhunskih rešenja, već i aktivno doprinošenje očuvanju naše planete. Stoga je naša vizija usmerena ka postizanju carbon 0 efekta, s ciljem smanjenja negativnog uticaja na životnu sredinu i stvaranja održivije budućnosti za sve nas“, rekao je Alp Arbatlı, direktor kompanije Beko Balkans.

O kompaniji Beko

Beko zapošljava 55.000 ljudi širom sveta sa svojim globalnim operacijama kroz svoje podružnice u 57 zemalja i 45 proizvodnih pogona u 13 zemalja (tj. Turska, Velika Britanija, Italija, Rumunija, Slovačka, Poljska, Južna Afrika, Rusija, Pakistan, Indija, Bangladeš, Tajland i Kina). Beko ima 22 brenda koje poseduje ili koristi uz ograničenu licencu (Arçelik, Beko, Whirlpool*, Grundig, Hotpoint, Arctic, Ariston*, Leisure, Indesit, Blomberg, Defy, Dawlance, Hitachi*, Voltas Beko, Singer*, ElektraBregenz, Flavel, Bauknecht, Privileg, Altus, Ignis, Polar).

Beko je postao najveća kompanija bele tehnike u Evropi sa tržišnim udelom (na osnovu obima) i ostvario konsolidovanu dobit od 8 milijardi evra u 2023. godini. Beko ima 31 istraživačko-razvojni centar i kancelariju za dizajn širom sveta u kojima radi preko 2.300 istraživača i do sada poseduje više od 3.500 međunarodnih registrovanih patentnih prijava. Petu godinu zaredom postignut je najviši rezultat u industriji kućnih aparata u indeksu održivosti Dow Jones za procenu održivosti korporacija S&P Global (na osnovu rezultata od 27. oktobra 2023. godine).** Vizija Beko-a je „Poštovanje sveta, poštovanje širom sveta“.


 

*     Licencirano samo za određene jurisdikcije.

**   Predstavljeni podaci pripadaju kompaniji Arçelik A.Ş., matičnoj kompaniji              Beko-a.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.