Srbija

17.12.2018. 11:16

Beta

Autor: Rasim Ljajić

Premijerka: Tekst Medijske strategije do kraja godine, u januaru počinje javna rasprava

Srbija

17.12.2018. 11:16

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić izjavila je danas da je obaveštena da će Radna grupa do kraja decembra predati Vladi Srbije tekst Medijske strategije, a da će potom u januaru započeti javna rasprava o tom dokumentu.
„Ovaj dokument će neminovno doneti izvesne promene koje će nekima odgovarati a nekima malo manje. Ali, samo društva koja prihvataju promene idu napred a za to je svakako potrebna i hrabrost“, kazala je Ana Brnabić u Novom Sadu na otvaranju profesionalnog savetovanja o radnoj verziji nove Medijske strategije.
Ona je izrazila zadovoljstvo što se od dijaloga nije odustalo uprkos sporenjima i različitim mišljenjima i kazala da „iskreno“ zahvaljuje novinarskim i medijskim udruženjima na tome.
„Najveći značaj je dijalog i jačanje poverenja. Ukoliko to uspemo, biće to možda i veći rezultat od same Medijske strategije“, kazala je Ana Brnabić.
Dodala je da je cilj da najviši standardi medijskih sloboda i medijske scene budu usaglašeni sa najboljom medjunarodnom praksom i standardima.
„Iako mi se čini da nam mnogi ne veruju, za Vladu Srbije ovo nije tema koja je važna samo i isljučivo zbog našeg evropskog puta. To su vrednosti poštovanja različitosti, uvažavanja različitih mišljenja, profesionalizma i odgovornosti“, kazala je premijerka.
Šef Misije OEBS u Srbiji Andrea Oricio rekao je da je na Srbiji da preko Medijske strategije uspostavi svoje standarde i dodao da je to jedinstvena prilika da se to učini.
On je kazao da je bezbednost novinara ključni preduslov za slobodno informisanje.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.