IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Excellence Awards) se od 2017. godine dodeljuju u organizaciji najboljim digitalnim agencijama i kampanjama za prethodnu godinu i jedine su globalne nagrade u potpunosti fokusirane na radove producirane za digital kanale.
Organizator, IAB Srbija, će nagraditi najbolje digitalne strategija i medijske kampanje, a radovi se mogu prijaviti najkasnije do 12. aprila 2021. godine u jednoj ili više kategorija.
Pobednici IAB MIXX AWARDS 2021 će biti javno predstavljeni 20. maja prilikom svečane ceremonije dodele nagrada.
Žiri će svojim ocenama odrediti po jednog pobednika u svakoj od 15 kategorija. Među kategorijama se prvi put našla“Best campaign – COVID-19 crisis“, čija je prijava besplatna, što je dodatna stimulacija za kompanije i agencije da predstave način na koji su prilagodili svoju komunikaciju za digitalne kanale u godini koja je bila krizna i predstavljala veliki izazov za sve nas.
Kategorije za prijavu radova su: Best video advertising, Best brand awareness campaign, Best branded content, Best cross media integration, Best innovation, Best product launch, Best social media campaign, Best influencer campaign, Best social community building, Best mobile, Best microsite, Best corporate website, Best direct response and lead generation, Best Non-profit/Corporate Social Resposibility i Best campaing – Covid-19 crisis.
Pomenute nagrade iz domena marketinga (Marketing and Interactive Excellence Awards) se od 2017. godine dodeljuju u organizaciji IAB Srbija najboljim digitalnim agencijama i kampanjama za prethodnu godinu i jedine su globalne nagrade fokusirane na radove producirane za digital kanale.