Srbija

18.08.2023. 16:08

Nova ekonomija

Autor: Nova ekonomija

Proglašeni dobitnici PRO PR GLOBE Awards

Foto: Pixabay

Srbija

18.08.2023. 16:08

Milena Avramović Bjelica, izvršna direkrorka i suosnivačica „Chapter 4“, Jelena Milašinović, menadžerka komunikacija Beogradske filharmonije, Suzana Miličić, vlasnica „Kontakta PR“ i Andrea Brbaklić, direktorka „FromA Consulting Ltd“ dobitnice su ovogodišnjeg priznanja PRO PR GLOBE Awards. 

Ovogodišnjih 25 laureata PRO PR GLOBE Awards dolazi iz 15 zemalja i njima će biti uručena unikatna umetnička dela Akademije umetnosti Novog Sada.

Dodela priznanja održaće se 15. marta 2024. godine u Hotelu Mona Plaza, Beograd gde se održava i 21. jubilarno izdanje međunarodne PRO PR Konferencije. 

Pored dobitnica ove nagrade koje su iz Srbije, priznanje su takođe osvojili:

iz Slovenije: Sabrina Pečelin, PR menadžer u Porsche Slovenija, Alenka Vidic Praprotnik, upravna direkroka o28 komunikacijske grupe i Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija i održivosti u A1 Slovenija i A1 Srbija,

iz Velike Britanije: Polly Cziok, izvršna direktorka promena i inovacija London Borough of Merton i Sophie Brendel, direktorka odela za publiku, komercijalu i digital u Muzeju Viktorija i Alberta,

iz Crne Gore: Nina Redžepagić, vlasnica PR agencije OR i Slađana Radović, direktorka marketinga, PR-a i korisničkog iskustva Novi Volvox,

iz Hrvatske: Robert Škunca, generalni direktor regije Jugoistočne Europe Grayling i Dario Gabrić, voditelj korporativnih komunikacija Erste bank Croatia,

iz Italije: Alicia Matilda Lubrani, glavna direktorka marketinga i direktorka korporativnih komunikacija u zemlji Axpo Italia,

iz Bosne i Hercegovine: Nedžad Džudža, direktor marketinga i komunikacija, ASA OSiguranje d.d. i Latifa Imamović, direktorka marketinga Klika,

iz Severne Makedonije: Ratka Tiricovska, direktorka marketinga i PR-a Stopanske banke AD Skopje,

iz Sjedinjenih Američkih Država: LaShonda L. Eaddy, docent za odnose s javnošću na Univerzitetu Penn State i Travis Parman, glavni direktor za komunikacije AppHarvest,

iz Južne Afrike: Dustin Chick, partner i generalni direktor Razor PR,

iz Ukrajine: Sergii Bidenko, direktor Bayka.agency,

iz Irana: Mina Nazari, stručnjak za odnose s javnošću i komunikaciju Power Distribution Company, Tabriz,

iz Rumunije: Dana Oancea, predsednica Foruma za međunarodnu komunikacije,

iz Španije: Rafa Llopis, direktor marketinga Revestech

iz Mađarske: Zsófia Balatoni, suosnivačica Uniomedia PR agencije.

PRO PR GLOBE Awards jedini je program nagrađivanja pojedinaca, koji svojim radom doprinose boljoj percepciji pozicioniranja profesije odnosa s javnošću na globalnoj, regionalnoj i lokalnoj razini.Fokusiran je na pojedince, a ne na projekte.

Priznanje se dodjeluje u sklopu javno dostupnog pravilnika, bivši dobitnici nomunuju buduće a žiri, koje uključuje bivše dobitnike ovog priznanja i članove organizacionog odbora, odlučuje o dobitnicima na osnovu podataka prikupljenih nakon postupka nominacije, što uključuje: pregled biografije, medijske objave i druge relevantne javne izvore informacija koje mogu potvrditi verodostojnost i stručnost kandidata u procesu nominacije i odabira za PRO PR GLOBE Awards.

Od 2017. godine, PRO PR GLOBE Awards jedini je program dodele priznanja u kojem pobednike nominujz i četiri svetska udruženja za komunikacije: International Public Relations Association (Međunarodna udruga za odnose s javnošću) – IPRA, International Communication Consulting Organisation (Međunarodna organizacija za komunikacijsko savjetovanje) – ICCO, The Public Relations and Communications Association (Udruženje za odnose s javnošću i komunikaciju) – PRCA i Chartered Institute of Public Relations (Ovlašteni institut za odnose s javnošću) – CIPR.

U sklopu PRO PR GLOBE Awards, dodeli će se tradicionalno i priznanja PRO PR Vision City, PRO PR Vision Manager i Infigo Award za poseban doprinos razvoju upravljanja komunikacijama a dobitnici će biti objavljeni 7.11.2023.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.