Vesti iz zemlje

27.06.2022. 10:26

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Programiranje se sve češće uči onlajn, Udemy najpopularniji

Foto: PxHere

Učestalost onlajn učenja programiranja je porasla sa 60 na 70 odsto za samo jednu godinu, vidi iz rezultata ankete portala Stack Overflow.

Iz knjiga najčešće uče stariji od 45 godina, dok mlađi od 18 najčešće uče uz pomoć onlajn kurseva.

Anketa je sprovedena u toku maja ove godine, među preko 73.000 programera u 180 zemalja.

Skoro devet desetina (oko 87 odsto ispitanika) imaju više ili visoko obrazovanje.

Ipak, programeri nakon obrazovanja ne prestaju sa edukacijom pa tako 38 odsto onih koji uče da programiraju već imaju diplomu.

Srpski programeri ne prate tabloide, najviše se druže na Linkdin-u

Udemy se pokazao kao najpopularniji onlajn kurs za programiranje. Razlog za to je što je moguće kupiti pojedinačni kurs i sam osmisliti sopstveni tempo učenja, pojašnjava se u rezultatima ankete.

Šta je Srbiji nepohodno za dalji razvoj startap scene?

Više od četiri petine (85 odsto) programera kaže da njihove organizacije makar delom rade van kancelarije.

Manje organizacije, sa između dvoje i 19 zaposlenih, češće rade „uživo“, dok one koje zapošljavanju preko 10.000 zaposlenih najčešće imaju hibridni oblik rada.

Broj programera koji rade puno radno vreme je porastao za četiri odsto u odnosu na prošlu godinu. Međutim, u prvih pet zemalja po broju programera (ukupno 15.200 ispitanika) gde spadaju Sjedinjene Američke Države, Indija, Nemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo i Kanada, i dalje raste broj frilensera i samozaposlenih.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.