Kompanija Visit Online Smart Solutions iz Beograda koja je razvila i vodi digitalnu platformu Visit-Serbia.Online, saopštila je da je postala prvi punopravni kompanijski član Globalnog saveta za održivi turizam (GSTC) u Srbiji.
GSTC postavlja i upravlja globalnim standardima za održivo putovanje i turizam, poznatim kao GSTC kriterijumi a Srbija je prošle godine postala i zvanična članica GSTC-a kao država uz podršku UNDP Srbija, prenosi Biznis.rs.
Platforma Visit-Serbia.Online prati i podržava kriterijume GSTC-a kroz svoje poslovanje, ali takođe usmerava svoje partnere ka unapređenju njihovog menadžmenta, socio-ekonomskih aspekata, kulturnog nasleđa i očuvanja životne sredine, istakli su iz Visit Online Smart Solutions.
Uz inovativne alate za marketing automatizaciju, omogućena je ne samo online prodaja ulaznica za pojedinačne atrakcije već i kreiranje tematskih paketa ulaznica kao standardni deo turističke ponude, kao što su Sombor City Card, Avantura u sremskoj ravnici, 4 bisera Zlatibora i Museums 4 You – jedna karta za četiri muzeja u Beogradu.
Ovim pristupom kompanija teži povećanju poseta atrakcijama, produženju boravka na destinaciji i promociji manje poznatih lokaliteta.
Iz Visit Online d.o.o. poručili su da će nastaviti sa daljim razvojem digitalnih rešenja koja su usklađena sa kriterijumima održivosti, kroz primenu svetskih znanja i iskustava koja nam postaju dostupna članstvom u GSTC.
Počele prijave za „Najbolju tehnološku inovaciju“ 2024. godine