Srbija

27.07.2022. 12:35

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

RADNO turizam

Srbija

27.07.2022. 12:35

 Republici Srbiji je zabeležen međugodišnji rast broja dolazaka turista u aprilu 2022. godine od 98,1%. U isto vreme, broj noćenja je takođe zabeležio rast od 68,2%, mg. Broj dolazaka domaćih turista je porastao za 62%, a broj njihovih noćenja za 50,6% u odnosu na isti mesec prethodne godine. Takođe, zabeležen je rast broja dolazaka stranih turista od 184,3%, kao i rast broja njihovih noćenja od 98,7%. Na strane turiste otpada 42,3% ukupnog broja dolazaka turista i 43,2% ukupnog broja noćenja.

Najviše turista u aprilu 2022. godine bilo je iz Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Turske, Rusije i Nemačke (35,8% od ukupnog broja dolazaka stranih turista i 39,4% od njihovih ukupnih noćenja). U aprilu, najveći broj dolazaka i noćenja turista imao je grad Beograd (30,1% od ukupnog broja dolazaka i 29,4% od ukupnog broja noćenja). Veći broj domaćih turista u odnosu na strane turiste zabeležen je u svim mestima, osim na području gradova Beograda, Subotice i Novog Sada gde su strani turisti imali udeo od 80,2%, 54,6% i 53,3% u ukupnom broju dolazaka, respektivno.

U periodu januar–april 2022. godine registrovano je ukupno 907.481 dolazak i 2.895.160 noćenja turista. Broj dolazaka turista povećan je za 67,8%, a broj noćenja za 47,2% u odnosu na isti period 2021. godine. Takođe, broj dolazaka domaćih turista je povećan za 36,4%, a broj noćenja za 25,8%. U isto vreme, zabeleženo je povećanje broja dolazaka stranih turista za 154,5%, a broj njihovih noćenja je povećan za 95,4%

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.