Srbija

01.11.2016. 07:08

Blic

Autor: Nova Ekonomija

Ranija rezervacija zimovanja donosi veći popust

Srbija

01.11.2016. 07:08

Bez obzira što jesen još traje, i što snega nema na vidiku, građani Srbije koji su ljubitelji zimovanja već smišljaju gde će na skijanje i grudvanje. Turističke agencije su još početkom seprembra pustile u prodaju zimske aranžmane, i to sa vrlo pristojim popustima, tako da se za nepunih 100 evra može otići na Kopaonik, a za nešto više novca i u neki od popularnih ski centara u Sloveniji, Austriji ili Francuskoj.

Aranžmani za zimovanje su u prodaji još od kraja avgusta, i svi oni koji već sada znaju gde će i kada na zimski raspust, pri plaćanju mogu da računaju sa popustima od 10 do 30 odsto. U turističkim agencijama kažu da interesovanja ima podjednako i za domaće i za inostrane destinacije, ali i da se aranžmani uveliko prodaju jer su popusti veoma privlačni.

„Interesovanja generalno za zimovanje ima, i to pre svega za Bugarsku, jer u u ponudi najrazličitiji paketi. Primera radi, četvoročlana porodica za vreme zimskog raspusta može provesti šest dana u Banskom u hotelu sa 4 zvezdice za 199 evra, ako se sada odluči na to“, kaže Zlatan Savković iz agencije Fibula.

Kako navodi, first minute za Kopaonik je prošao, ali i da se sa prvim snegom očekuje povećano interesovanje za Jahorinu.

„Popusti sada idu i do 30 odsto, i tako će biti do kraja oktobra. Zatim sledi još jedan talas do 15. novembra, dok će oko Nove godine biti situacija daj šta daš“, priča on.

Interesovanje za skijanje u Austriji je iz godine u godi sve veće, a cene aranžmana šarolike. Ilustracije radi, najam apartmana u Bad Klajnkirhajmu košta 171 evro. U agenciji Eurodžet kažu da je upravo Austrija, bar kod njih, najtraženija inostrana destinacija, ali da u ponudi imaju i Kopaonik, Sloveniju, Francusku i Italiju.

„Iskusni skijaši i oni koji svake godine zimuju još su sredinom septembra izabrali destinacije, jer je ranim bukingom moguće uštedeti 10 do 15 odsto od cene aranžmana. Najveći popusti su od septembra do kraja oktobra“, priča Sara Starčević iz agencije Eurodžet, koja kaže da najveće interesovanje u Srbiji i dalje vlada za Kopaonik.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.