Javno preduzeće „Srbija voz“ raspisalo je nagradni konkurs, vredan milion dinara, za ime i vizuelno-grafičko rešenje brzih vozova KISS 200.
Na nagradni konkurs se mogu prijaviti sva zainteresovana pravna i fizička lica.
Cilj konkursa je dobijanje jedinstvenog vizuelnog identiteta brzih vozova koji će saobraćati brzim prugama u Srbiji.
Logo i ime treba da ilustruju vrednosti brzih vozova: brzina, jedinstvenost, originalnost, savremenost. Između ostalog se preporučuje korišćenje nacionalnih boja Srbije.
Dizajn će birati žiri u sastavu Ivan Stanković, Petar Strugar, Nebojša Babić, Nataša Filipović i Milorad Milinković.
„Po uzoru na ostale železnice u Evropi, potrebno je razviti nov brend koji komunicira brzinu, savremenost, komfor, u skadu sa svim karaketistikama ovih vozova“, piše u specifikaciji.
Izrađeni konkursni rad treba dostaviti na imejl adresu ucestvujem@pustiinspiracijudatevozi.rs do 21. februara.
Proglašenje pobednika biće 3. marta.
Kriterijumi za ocenu radova biće:
1. Relevantnost – da odražavaju karakteristike proizvoda brzih vozova Srbije
2. Identitetske – da asocijativno komuniciraju identitet vozova, koji su vozovi nacionlanog prevoznika iz Republike Srbije, bojama ili grafičkim elementima
3. Estetski kvaliteti – da pobuđjuju pažnju i da predstavljaju kompaktnu celinu – ime, logo i koloritnost
4. Originalnost – da predstavljaju originalna autorska dela rešenja, u smislu imena i dizajna, bez delova ili elemenata već postojećih autorskih dela
5. Da li svi primenjeni elementi vizuelnog identiteta čine jedinstvenu, prepoznatljivu i primenljivu celinu