Srbija

25.04.2020. 08:40

RTS

Autor: Nova Ekonomija

Red pred bankom pokazatelj korišćenja digitalnih usluga

Pexels

Srbija

25.04.2020. 08:40

Jedan od pokazatelja stepena korišćenja digitalnih usluga neke banke može biti i dužina reda ispred ekspoziture, ocenio je za RTS Vuk  Kosovac, član Izvršnog odbora OTP banke sa poslove sa stanovništvom.

„Većina servisa zbog kojih klijenti dolaze u banku, kao što su podizanje ili uplata gotovine na šalteru, depoziti, krediti, dozvoljene pozajmice, dostupna je i onlajn ili na bankomatima uz karticu“, podsetio je on. 

Kako je rekao, broj klijenata koji redovno koriste digitalne usluge raste iz godine u godinu, ali je i dalje mali u odnosu na ukupan broj klijenata i u odnosu na slične rezultate u regionu. 

On je kazao da se u pandemiji pokazalo da osnovna ponuda digitalnih proizvoda, usluga i kanala u bankama ima sve više korisnika, dok se napredna ponuda razlikuje od banke do banke, i koristi je manji broj klijenata.

On je ocenio da u budućnosti treba nastaviti edukaciju stanovništva o digitalnim bankarskim servisima, da bi sve više ljudi počelo da koristi prednosti e -benkinga. 

„Što se tiče malih i srednjih preduzeća, potreban nam je zamajac platformi i servisa koji će im biti na raspolaganju da digitalizuju svoje poslovanje, jer oni sami nemaju često resursa i ekspertizu da se bave ovim segmentom poslovanja koji će zasigurno ostati važan i u budućnosti“, kazao je Kosovac. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.