Rekonstrukcija tri deonice na železničkom Koridoru 10 u dužini od ukupno 65 kilometara završena je pre ugovorenog roka i na njima je povećana brzina vozova sa 30 na 120 km na čas, saopštila je danas kompanija ruskih železnica „RŽD internešnal“.
To su deonice Sopot Kosmajski – Kovačevac (18 km), Mala Krsna – Velika Plana (29 km) i Ruma – Golubinci (18 km).
Reč je o tri takozvane severne deonice Koridora 10, koje su puštene u saobraćaj, čime je u potpunosti ispunjena obaveza predviđena aneksom 2.1 ugovora o ruskom kreditu koji je zaključen u oktobru 2014.
Ukupna vrednost aneksa 2.1 iznosi 48,7 miliona dolara.
Investitor, preduzeće Infrastruktura železnice Srbije, potpisao je 1. juna 2016. „konačnu situaciju“ iako se u skladu sa investitorovom dinamikom izvođenja radova pretpostavljalo da će radovi trajati do februara 2017.
Predaja objekta pre roka je, kako je navedeno, postala moguća zahvaljujući donetim organizacionim rešenjima, kao i primeni savremene efikasne ruske tehnologije i mehanizacije u oblasti rekonstrukcije železničkih pruga.
CRNA GORA JE SKOLSKI PRIMJER NOVOKOMPONOVANE NEZAVISNE DRZAVE CIJA JE NEZAVISNOST PRAZNA LJUSTURA BEZ MESA. TO MESO KOJEG NEMA JE VLASTITI MONETARNI SISTEM TJ VLASTITI NOVAC PA MAKAR SE ZVAO PERPER. NEMA RAZVOJA JEDNOG DRUSTVA TUDJIM NOVCEM,TJ EUROM. EKONOMSKA AKTIVNOST KOJA SE TEMELJI NA TUDJEM NOVCU I POTPUNOM OTVORENOSCU TRZISTA ZA TUDJE PROIZVODE JE EKONOMSKO SAMOUBISTVO. CRNA GORA BI MORALA SVOJE EKONOMSKE RESURSE I PROIZVODNJU DA STAVLJA U EKONOMSKU AKTIVNOST SVOJIM NOVCEM PA MAKAR SE ZVAO PERPER.