Ruska IT kompanija ICL Services otvorila je predstavništvo u Beogradu, a kancelarija je locirana u zgradi B92.
ICL Services, sa sedištem u Kazanju, pionir je u sferi profesionalnog IT outsourcinga u Rusiji, timovi su specijalizovani za IT podršku za velika preduzeća, a među glavnim oblastima rada su „service desk“ usluge, terenska podrška, integracija i praćenje IT infrastrukture klijenata, izrada i implementacija softverskih rešenja, kao i IT konsalting, navela je kompanija u saopštenju.
Kompanija posluje na međunarodnom tržištu od 2006. godine i danas broji više od 1.000 zaposlenih koji uspešno sarađuju sa preko 50 velikih klijenata iz 26 država, i pružaju usluge IT podrške 24 časa, sedam dana u nedelji.
Beogradska kancelarija ICL Services trenutno broji 10 ljudi, a prema navodima iz saopštenja, direktor Igor Katikov planira da u naredne dve i po godine zaposli još 150 visokokvalifikovanih IT stručnjaka.
Cilj ICL Services u Srbiji je da se stvori nova baza IT podrške za najveće klijente, ističe Katikov i dodaje da će kompanija prednjačiti u odnosu na konkurenciju boljim uslovima rada i većom mogućnošću za obuku, poslovna putovanja i napredovanje.
ICL Services je dobitnik nagrade „Innovation Time“ u kategoriji „Tehnološka inovacija godine“ i uvršten je na listu „The Global Outsourcing 100“, koju kreira Međunarodna asocijacija outsourcing profesionalaca.