
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Foto: Nova ekonomija
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić juče je najavio ukidanje trolejbusa, jer, kako navodi, „koče razvoj grada“. Kao zamenu za ova vozila grad Beograd će preći na električna vozila.
Trenutno u Beogradu saobraća šest linija trolejbusa, 19, 22, 28, 29, 40 i 41, od kako je pre nekoliko godina linija 21 „privremeno“ zamenjena autobusom. Trolejbusi se u Srbiji koriste od 1947. godine.
Već nekoliko godina se razgovara o trolejbusima, a najavljivana je i nabavka novih vozila.
Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd raspisalo je tender za kupovinu 80 novih trolejbusa 2022. godine, a GSP je vrednost nabavke procenio na 5,5 milijardi dinara (oko 47 miliona evra), o čemu je Nova ekonomija već pisala.
Nakon toga, u novembru, 2023. godine, Šapić je rekao da je „ideja da svake godine radimo nove nabavke dok ne dođemo do 100 tramvaja, da takođe „uđemo” u nabavku novih trolejbusa, a što se tiče autobusa da što pre u potpunosti oporavimo naš ceo vozni park“, piše u zvaničnom saopštenju grada Beograda.
Danas je, međutim, gradonačelnik saopštio da „smatra da trolejbuska infrastruktura i mreža koči razvoj grada, da nam ne omogućava da menjamo linije u skladu sa razvojem glava, te da će se gradu obezbediti mogućnost da pređe na električna vozila“, prenosi Nova.
Pored toga, Šapić je saopštio da će biti kupljeni ili novi trolejbusi ili autobusi, a da će o tome odlučivati Skupština grada. Takođe je najavio spajanje autobuske i železničke stanice na Novom Beogradu, kao i izgradnju novog kružnog toka na Bulevaru vojvode Mišića na pravcu od Sajma ka Savskoj, odnosno Gazeli.
Kolaps u saobraćaju zbog snega – Lasta ne vozi, sindikati krive Šapića
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE
Nije li trolejbus upravo električno vozilo?
Значи крађи нема краја?Правите ви нове затворе јер народ све види,и како крадете,а плаћате војску и полицију да вас штити.Неће вам пмоћи ови што када крене наеод да вас хапси као Митровић и многи који вам се сада шлихтају да би се обогатили побећи ће главом без обзира.Такви никада нису були ни средња класа у дрзштву,а одједном сунпостали пребогати.Девојке их шутирају у гузуцу а сви знамо да је све бика обична фарса и лежање један дан у затвору,и служење вијног рока од две недеље.Е па многи су гунули и дали живот за ову земљу да би нам сада продавали маглу,као и са станом у канади.Све ће то да дође на наплату.Сењћан всм пасуљ био јер непостији ко неће да вам пљуне у тај пасуљ.