Vesti iz zemlje

23.05.2017. 10:16

Autor: Nova Ekonomija

Šarčević: Uskoro otkazi zbog previše zaposlenih, prevelikog trošenja novca i nerada

Ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Mladen Šarčević izjavio je da će novi krug racionalizacije u obrazovanju koji počinje na leto prvenstveno obuhvatiti radnike angažovanje po ugovoru o privremeno-povremenim poslovima u institucijama koje su pod okriljem ministarstva.

Šarčević je za list Danas rekao da će broj zaposlenih najpre biti smanjen u Zavodu za udžbenike i preduzeću Nuklearni objekti, zavodima za unapređenje obrazovanja i vrednovanje kvaliteta obrazovanja, Jedinici za upravljanje projektima, studentskim i učeničkim domovima, Centru za promociju nauke. 

Govoreći o tome zašto će smanjenje broja zaposlenih započeti baš od tog dela sektora obrazovanja, Šarčević je kao razloge naveo preveliki broj zaposlenih, nekontrolisano trošenje budžetskih para i „nerad“. 

Šarčević je rekao i da se za sada odustalo od ideje spajanja Studentskog kulturnog centra (SKC) i Doma kulture studentski grad (DKSG), ali da je od tih institucija tražio da se povežu i razmenjuju programske sadržaje i da zajednički planiraju kako bi povećali kvalitet. 

On je dodao i da se očekuje raspisivanje konkursa za direktora DKSG, a da je u SKC-u formiran Upravni odbor, ali da je dobio pismo zaposlenih u kojem se navodi da je to učinjeno mimo procedure i da je odbor napravljen po „prijateljskoj i rođačkoj liniji“. 

„Napravio sam tim ljudi koji će ispitati o čemu je reč“, naveo je Šarčević.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.