„Suština uspeha u biznisu danas nije da prodaješ proizvod, nego vrednosti. Ljudi kupuju ono što ti misliš, a ne ono što praviš“, poručila je domaćim startapima i onima koji o tome razmišljaju, dugogodišnji marketinški stručnjak i osnivačica startapa Nataša Kažić.
Kako je navela u prvom podkastu Impakthaba Beograd koji se može slušati na svim kanalima Nove ekonomije, što je startap više okrenut ljudima i želi da reši njihove probleme, to će više uspeti.
„Ako izguglate misije i vizije velikih kompanija koje su u tradicionalnoj industriji, razočarate se kad to pročitate. Većina kaže kreiramo vrednost za naše akcionare. Kompanije iz digitalne ekonomije koje su uspele da naprave ogromne prihode su kompanije koje su bile maksimalno okrenute ljudima i korisnicima, i koje su im omogućile da dobiju kontakte i usluge koje nisu dotad imali“, kaže ona.
Kažić je kao dobar primer kompanije okrenute ljudima navela Ilona Maska koji je „umislio da je super heroj i stvarno se tako ponaša“.
„Njegov ultimativni cilj je da spasi svet. Kad mapirate njegove kopanije i čime se bave, vidite da tu ima od istraživanja svemira, kopanja tunela ispod Los Anđelesa kao spas od saobraćajnih gužvi, preko fabrika solarnih panela do električna kola“, navela je kao primere Kažić.
Ceo podkast možete poslušati OVDE.