Kablovski operator SBB saopštio je da je njihova mreža održala visok kvalitet usluga tokom vanrednog stanja, iako su internet saobraćaj i gledanje televizije u realnom vremenu povećani su za 50 odsto, gledanje sadržaja iz Video kluba za 65 odsto, a usluge premotavanja sadržaja za petinu.
Ta kompanija navodi i da su korisnici tokom ograničenja kretanja usled panedmije koronavirusa telefonirali češće nego ranije, tako da je u fiksnoj telefoniji zabeležen skok od rekordnih 85 odsto.
SBB navodi i da su primetne i promene u gledanosti kanala, i da, iako su nacionalni kanali zadržavaju svoje visoke pozicije gledanosti, ono što se tokom vanrednog stanja posebno isticalo jeste informativa.
„Prema merenjima TV beat-a, N1 je skočio sa petog na treće mesto, a na četvrtom mestu plasirala se najmlađa televizija Nova S, koja je osim informativnih imala i veoma gledan zabavni i serijski program“, dodaje se u saopštenju.
SBB navodi da je njihova mreža dokazala kvalitet i pouzdanost usluga, kao i da veruju da će u „svakoj prilici u budućnosti pokazati da mogu da se nose sa svim izazovima i da odgovore svim potrebama korisnika“.