Srbija

25.05.2018. 11:47

NE

Autor: Nova Ekonomija

Sedam godina rada Nestlé fabrike u Surčinu

Srbija

25.05.2018. 11:47

Prehrambena industrija ima veliku ulogu u stvaranju prehrambenih navika, i zato je važno da osluškuje i odgovara na zahteve potrošača koji danas traže proizvode sa smanjenim udelom šećera, soli, zasićenih masti i većom količinom poželjnih namirnica, kao što su vlakna, voće i povrće, vitamini i minerali. Kako bi uspela u tome, potrebna je i šira podrška ostalih kompanija, zdravstvenih institucija i javnosti, zaključak je panela o najnovijim trendovima u svetskoj prehrambenoj industriji, organizovanog u fabrici kompanije Nestlé u Surčinu.

„Fabrika u Surčinu je deo Nestlé porodice od 2011. godine i velika pažnja je od tada usmerena na njenu modernizaciju i usklađivanje sa Nestlé standardima proizvodnje, bezbednosti na radu i zaštite životne sredine. Od tada do danas, kompanija je u postrojenja i opremu, kao i razvoj proizvoda uložila više od 12,5 miliona evra. Iz fabrike je izašlo više od 55.000 tona proizvoda, a u njoj je kreirano 2.100 recepata u okviru kulinarskog, konditorskog i portfolija napitaka. Fabrika u Surčinu trenutno, osim što visokokvalitetnim proizvodima opslužuje 22 miliona ljudi iz regiona Adriatic, izvozi na tržišta Austrije, Nemačke i baltičkih zemalja, s planovima za dalje širenje izvoza, a trenutno se 50 odsto ukupne proizvodnje fabrike izvozi u region i šire“, istakla je Tanja Žigić, menadžer Nestlé fabrike u Surčinu.

Fabrika trenutno većinskim delom proizvodi artikle iz Nestlé kulinarskog asortimana – THOMY majoneze, MAGGI i C supe, Začin C, i u potpunosti je prilagođena da prati Nestlé u nastojanjima da kreira zdravije i ukusnije proizvode. Jedna od javnih obaveza kompanije je i da do 2020. godine celokupan kulinarski asortiman uskladi sa konceptom Jednostavno dobro, koji podrazumeva da proizvodi sadrže samo jednostavne sastojke koje potrošači prepoznaju i vole, poput onih koje mogu da nađu u svom kuhinjskom ormariću.

„Nastavljamo s unapređenjem Nestlé kulinarskog asortimana supa i majoneza. Naš cilj je da unapredimo čitav kulinarski asortiman do 2020. godine tako što uklanjamo sastojke koji su potrošačima nedovoljno poznati i zamenjujemo ih onim koje mogu da pronađu u svojim kuhinjama, koje znaju i vole. Do sada smo renovirali 80 odsto asortimana dostupnog u regionu  i obavezali se da će do 2020. godine svi naši MAGGI i C proizvodi pored smanjenja udela soli, šećera i zasićenih masnih kiselina biti bez veštačkih boja, a sa povećanom količinom celih žitarica, povrća, mahunarki i semenki. Na taj način želimo da pružimo inspiraciju potrošačima za ukusnija i zdravija jela“, rekla je Renata Matusinović, izvršna direktorka divizije Hrana za jugoistočnu Evropu kompanije Nestlé.

Pored renoviranja proizvoda, kompanija Nestlé doprinosi i razvoju lokalne zajednice kroz saradnje sa stručnom zajednicom, partnerima, a sve kako bi edukovala potrošače o pravilnoj ishrani.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.