
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

BETA/BEOINFO
Skupština grada Beograda odložiće primenu dugo najavljivane starosne granice za autobuse u javnom prevozu, tako da će zabrana da autobusi budu stariji od 10 godina umesto od 1. septembra ove godine, biti na snazi tek od 1. septembra 2026. godine, objavili su sindikati zaposlenih u GSP-u.
„To je posledica nemogućnosti nabavke 300 novih autobusa za GSP ‘Beograd’ u predviđenim rokovima zbog loše finansijske situacije, usled čega je i četvrti put odloženo otvaranje ponuda na ovom tenderu“, navodi se u saopštenju sindikata.
Iz sindikata ipak ističu da će ovakva odluka omogućiti GSP-u da ispunjava svoje ugovorne obaveze do nabavke novih autobusa, te da je ovakva mera bila očekivana s obzirom na okolnosti.
Na sednici Skupštine grada Beograda, koja je zakazana za 20. maj, pred odbornicima će se naći predlog odluke da postojeće preduzeće za naplatu karata JKP „Naplata prevozne usluge“ promeni naziv u JKP „Upravljanje javnim prevozom Beograd“, čime se oduzimaju određene nadležnosti Sekretarijatu za javni prevoz i prebacuju na to preduzeće, navode sindikati.
„Na taj način, svi građani Beograda će i dalje finansirati rad tog preduzeća, njegovog direktora, četiri izvršna direktora i čak 18 sektora i službi, dok sa druge strane postoji hroničan nedostatak stručnog kadra u Sekretarijatu za javni prevoz i na poslovima koji su u direktnoj funkciji bolje organizacije i kontrole rada svih prevoznika“, saopšteno je iz sinidkata.
Sindikati Centar, Sloga, Pravda i Sindikat zaposlenih u javnom prevozu Beograda podsećaju javnost i Skupštinu grada Beograda da i dalje nije rešeno pitanje u vezi sa nabavkom novih trolejbusa za GSP „Beograd“, što je, kako kažu, potrebno uraditi u najkraćem mogućem roku.
„Podsećamo da je gradonačelnik Beograda u više navrata naglasio da će odluka biti doneta u maju, što smo strpljivo čekali, ali upozoravamo da je situacija sa trolejbusima alarmantna i više nema prostora za odugovlačenje. Postojeće stanje voznog parka u elektropodsistemu je da ta vozila ne mogu da ispune kriterijume komfora, pouzdanosti i bezbednosti što utiče na kvalitet javnog prevoza i uslove za rad vozača, zbog čega je hitno potrebno pronaći rešenje kako bi se nabavio određen broj novih trolejbusa u dogovoru sa GSP Beograd“, navodi se u saopštenju.
SRCE: GSP Beograd u milionskim dugovima, više od milijarde evra ide privatnim prevoznicima
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE