Platforma za praćenje utrošenog vremena u radu timova koja je proizvedana u Srbiji, uspela je da se probije u svet i sada beleži rast od 400%.
Novosadski Clockify tako svake nedelje ima sve veći broj registracija, a direktor kompanije Nenad Milanović za B92.net objašnjava da je takav uspeh rezultat pre svega kvaliteta u odnosu na cenu.
Clockify je stigao do 160.000 aktivnih korisnika, što je rast od 400 odsto u trećem kvartalu u odnosu na drugi.
Clockify je najbrže rastuća platforma za praćenje utrošenog vremena u radu timova. Na jednostavan način omogućava praćenje produktivnosti, prisustva, naplativih sati i ostvarene zarade. Clockify je 100% proizveden u Srbiji i svi ljudi koji učestvuju u razvoju su u Novom Sadu.
„Od starta smo odlučili da se fokusiramo na potrebe velikih korporacija koje ne mogu da koriste cloud servise zbog sigurnosnih polisa. Sve češće čitamo o hakerskim napadima koji za rezultat imaju odliv poverljivih informacija što je uticalo na bezbednosnu politiku. Upravo tu smo videli priliku i odlučili da demonetizujemo cloud servise za praćenje vremena dok istovremeno nudimo self-hosted plaćena rešenja korporacijama poput HP i American Express. Trenutno smo jedini servis sa moćnom platformom za praćenje produktivnosti koju kompanije mogu da pokreću na privatnim serverima“, kaže Milanović
Što se tiče povoljnosti sve firme iz Srbije dobijaju 50% popust na self-hosted rešenja. Cloud verzija je besplatna i mnoge srpske firme su već prešle na Clockify.
Konkurencija je nakon pojave Clockify platforme počela da spušta cene.
„Konkurenti su primetili da korisnici prelaze na Clockify cloud i počeli su da režu cene. Videli smo to nekoliko puta ove godine. Ono što je zanimljivo jeste da su potpuno nespremni da odgovore na naša korporativna rešenja“, zaključuje Milanović.