Srbija

18.01.2019. 11:49

N1

Autor: Aleksandar Vučić

Srpski potrošači se uglavnom žale na kvalitet patika i telefona

Srbija

18.01.2019. 11:49

Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača koji su se najčešće žalili na kvalitet patika i telefona, saopšteno je.
U Beogradu je bilo najviše prigovora (55,4 odsto) i u Novom Sadu (19,9 odsto).
Najveći broj prigovora se odnosio na tehničku robu, a na drugom mestu je obuća.
„Posmatrano po predmetu prijave, najveći procenat potrošača u 2018. godini imao je problem sa nepoštovanjem zakonske garancije, a što praktično znači da veliki broj trgovaca i dalje ne poštuje svoje zakonske obaveze“, naveo je NOPS u saopštenju.
Dodaje se da je uvećan broj neopravdanih prigovora, a što je posledica nedovoljne informisanosti potrošača o svojim pravima, zakonskim procedurama i obavezama trgovaca.
Povećan je broj slučajeva proizvoda za koje su trgovci odbili reklamacije uz obrazloženje da je roba ispravna ili mehanički oštećenja krivicom potrošača.
Takvi slučajevi, prema tumačenju NOPS-a, zahtevaju dodatne stručne i tehničke analize kako bi se utvrdilo da li postoje nedostaci saobraznosti i ko je odgovoran.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.