Srbija

26.02.2018. 10:09

B92

Autor: Nova Ekonomija

Stiže nam nova sezona putovanja. Možemo li da putujemo više?

Srbija

26.02.2018. 10:09

Kažu da pravi putnici vole taj poseban osećaj dolaska u novi, nepoznati hotel.

Vole tu pozitivnu neizvesnost kada znaju da će dobiti kvalitetan smeštaj, ali ga još nisu videli, nisu osetili onaj poseban miris svoje hotelske sobe, pitaju se kakav je osećaj uskočiti u savršeno namešten krevet i šta će im lepo pripremiti za doručak.

Da li Vam je poznat ovaj osećaj, ili ste među onima koji na ovo pitanje odgovaraju sa „ne, ja živim u siromašnoj Srbiji”?

Ipak, čini se da i u tom sektoru konačno ima promena. Nedavno smo pisali o srpskom startapu koji je dobio značajne investicije od Vlasnika kompanije H&M.

Čini se da konačno postoji način da putnici ponude cenu koju su spremni i mogu da plate, a da hotelski brend bude zaštićen. Kako nam je rekao osnivač kompanije Dib Hotel Daniel Vasiljevic, veliki broj hotela i gostiju je već zgrabilo ovu priliku pa se Dib Hotel već sada može koristiti u svim većim evropskim gradovima. Hoteli više nisu nedostižni zbog svojih cena, a osećaj koji ćete imati boraveći u takvom profesionalnom smeštaju nije moguće imati u drugim tipovima smeštaja. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.