Srbija

06.03.2019. 11:13

B92, TV PRVA

Autor: Nova Ekonomija

Svaki peti Beograđanin dobio od Infostana opomenu pred tužbu

Srbija

06.03.2019. 11:13

Svaki peti stanovnik Beograda ovih dana dobio je kovertu sa opomenom pred tužbu.
Na njihove adrese poslao ih je Infostan, prema čijim podacima 140 000 ljudi ima dugovanje prema tom preduzeću. 
Iz tog preduzeća poručuju da dužnici imaju rok od osam dana da izmire dug, kao i da će, ako to ne učine, biti pokrent postupak prinudne naplate. 
„Uputili smo opomene svim korisnicima koji su prekoračili rok za plaćanje računa od 90 dana za period od februara 2018. do poslednjeg mesečnog računa“, rekla je za TV Prva Milica Paunović iz JKP Infostan. 
Kako je navela, to preduzeće u skladu sa zakonskim propisima nije u obavezi da šalje opomenu pred tužbu jer je na svakom mesečnom računu korisnicima precizno ukazano da li imaju dugovanje i koliko iznosi. 
„Ovu opomenu uputili smo kako bismo dali dodatni rok od osam dana da se izmire zaostale obaveze. Ukoliko se korisnici ne odazovu opomeni, u obavezi smo da u skladu sa zakonskim rokvima pokrenemo postupak prinudne naplate“, kazala je Paunović. 
Napomenula je da se prinudna naplata sprovodi u skladu sa Zakonom o izvršenju i obezbeđenju i dodala da je Infostan u obavezi da u roku od godinu dana pokreće postupke prinudne naplate kako potraživanja ne bi zastarela. 
Paunović je pozvala sve korisnike da izmire svoja dugovanja i da se obrate tom preduzeću ukoliko imaju nedoumica u vezi sa opomenom. 
Na pitanje da li dugovanja mogu da se plate na odloženo ili na drugi način, pošto ima i korisnika sa dugovanjima koja ne mogu da izmire za osam dana, Paunović je podvukla da dug mora da se izmiri u celosti kako ne bi bio pokrenut postupak prinudne naplate. 
„Mi naplaćujemo komunalne usluge za sva komunalna preduzeća, koja su davaoci usluga, i bez njihove saglasnosti ne možemo da sklapamo sporazume o otplati duga na rate“, naglasila je Paunović i dodala da gradjani koji kasne do tri meseca sa plaćanjem računa nisu obuhvaćeni ovom opomenom. 
Upitana o primedbama mnogih građana da su dobili veći račun za januar, Paunović je kazala da nijedna komunalna usluga nije poskupela, a da veći računi znače da je neko od davalaca usluga dostavio Infostanu nalog o većoj potrošnji u tom mesecu. 
„Pozivamo korisnike da nam se obrate, a ako se reklamacijom utvrdi greška, korekcija će biti učinjena na sledećem računu“, navela je Paunović.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.