Sve je veća potražnja za profesionalcima u oblasti animacije koja je, posebno u Srbiji, veća od broja ljudi koji se bave storibordom, 3D animacijom, postprodukcijom i sličnim zanimanjima, rekao je Andrea Jervolino, holivudski producent I suvlasnik međunarodne produkcijske kompanije Iervolino & Lady Bacardi Entertainment koja posluje i u Srbiji.
Po rečima Andree Jervolina koji je govorio na Adria Summit-u, dnevne rutine i navike gledalaca drastično su se promenile – posebno u doba pandemije, koja je uticala na celokupan životni stil korisnika širom sveta.
Budućnost industrije zabave su kratki video sadržajiPažnja ljudi je sve kraća, te je relevantan i kvalitetan sadržaj, bilo iz domena zabave, umetnosti, edukacije ili za potrebe promocije i prodaje, upakovan u kratku i lako dostupnu formu ono za šta se publika vezuje.
Foto: Iervolino Studios
Sa druge strane, potreba za sadržajima je sve veća, što potvrđuje i ekspanzija visokokvalitetnih serijskih programa na striming platformama u kategoriji “do 30 minuta”.
“Tome naš studio konstantno teži, a potvrdili smo i da smo u Srbiji do sada postigli daleko bolje rezultate nego u bilo kojoj drugoj zemlji u kojoj poslujemo”, kazao je Jervolino.
„Pafini“ doveli Džonija Depa, zaposlili 100 kreativaca i dobili 200 milionaPrvi i najbitniji proizvod sa potpisom Iervolino Studios-a iz Srbije jeste animirani serijal “Puffins Impossible”, koji je od aprila dostupan na striming platformama Amazon Prime, Apple TV i Google Play.
Na samitu je govorio i Piter Nali, direktor animacije i VFX u ILBE-u, koji je veliki akcenat u budućnosti zabave stavio na upotrebu veštačke inteligencije prilikom kreiranja sadržaja, gde bi se putem mimike, gestikulacije i ponašanja gledalaca pratile njihove impresije i navike, a potom im se nudio sadržaj prilagođen njima.