![](https://novaekonomija.rs/wp-content/uploads/2020/04/Chatbot.JPG)
Kompanija za prodaju računara, opreme i bele tehnike Tehnomanija uvela je prvu četbot (chatbot) podršku pri onlajn kupovini u Srbiji, što znači da će kupci moći da se konsultuju sa digitalnim prodavcem, dobiju iskustvo i sve potrebne informacije kao i pri kupovini u prodavnici, navodi se u saopštenju.
„Tehnomanija je napravila ogroman iskorak u smeru najsavremenijih digitalnih trendova, pa će naš chatbot, naročito važan u vreme aktuelne pandemije, dati mogućnost kupcima da sa bezbedne distance, veoma lako i uz sve potrebne informacije kupuju sve što im je potrebno“, rekao je Lovro Vučković, direktor marketinga kompanije Tehnomanija.
U online prodavnici četbot pruža savetodavnu uslugu kroz jednostavan razgovor, čime klijent putem pitanja i odgovora dolazi do najboljeg proizvoda u skladu sa svojim budžetom i željama.
Tehomanijin virtuelni prodavac je povezan i sa agentima kontakt centra, što potrošaču pruža mogućnost prelaska na direktan telefonski razgovor, za dodatne informacije o željenim proizvodima i detaljima isporuke.