Srbija

22.04.2020. 17:08

Saopštenje Better Collective

Autor: Nova Ekonomija

Tod Dunlap novi član Upravnog odbora Better Collective-a

Foto: Better Collective

Srbija

22.04.2020. 17:08

Odbor za imenovanje kompanije Better Collective izabrao je Toda Dunlapa, generalnog direktora za Severnu Ameriku kompanije Booking.com, za novog člana Upravnog odbora, saopštila je kompanija. 

Odbor za nominaciju Better Collective-a doneo je odluku o imenovanju nakon pažljivog razmatranja potreba borda. Komisija za imenovanje aktivno je tražila novog člana koji ima iskustva u oblasti partnerskog poslovanja, posebno na tržištu SAD-a.

Predloženi novi član ispunio je sve kriterijume, a posebno ga je kvalifikovala činjenica da je njegova uloga bila od presudne važnosti za rast Booking.com, jednog od najvećih digitalnih biznisa u oblasti turizma.

Tod Dunlap je američki državljanin, rođen 1966. godine. Izvršni je direktor za Severnu Ameriku u kompaniji Booking.com. Pre nego što se pridružio Booking.com-u 2012., Tod je radio u Microsoftu skoro 14 godina, a odnedavno je u ulozi potpredsednika i izvršnog direktora Microsoftovog odeljenja za potrošače.

Pre Microsofta,vodio je poslovnu jedinicu u WRQ, globalnoj softverskoj i konsultantskoj firmi.

Prošle godine Tod je bio savetnik odbora u Better Collective, sa posebnim fokusom na američko tržište.

Tod je stekao dve fakultetske diplome, jednu u oblasti vazduhoplovnog inženjeringa, a drugu u oblasti poslovne administracije. Takođe je završio diplomske programe u oblasti biznisa i međunarodnog menadžmenta na Univerzitetima Stenford i Tanderbrd, navodi se u saopštenju. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.