Vesti iz zemlje

21.06.2021. 14:52

New Look Entertainement

Autor: Nova Ekonomija

Tri načina da reklamirate knjigovodstvene usluge na internetu

Foto: pexels.com

Kada se radi o knjigovodstvenim uslugama, to nije samo vođenje knjiga i završavanje osnovne administracije. Knjigovodstvene usluge treba da vode pojedinca ili firmu ka većim uspesima i boljoj zaradi u izabranom domenu.

Upravo u tom pravcu treba da se kreće i reklama za vođenje knjiga i sređivanje birokratije. Koliko god na prvi pogled delovalo da je to puka formalnost, nije baš svejedno ko finansijski savetuje firmu.

Reklama je danas sve. Ranije se radilo po principu preporuke, što u suštini i danas jeste jedan od glavnih načina kako klijenti dođu do pravog ponuđača, ali… Postoji veliko ali! Danas reklama prodaje gotovo sve i danas se veliki poslovi sklapaju upravo tako što se ima dobra reklama i ta reklama ističe pojedine u moru drugih.

Mediji igraju veliku ulogu, ali su danas i društvene mreže preuzele ozbiljan udeo u reklamiranju. Zato se od njih i kreće.

Reklamiranje knjigovodstvenih usluga na fejsbuku

Prvi i osnovni korak kada je reklama u pitanju je – Idi tamo gde ti je publika! Ranije je publika bila ispred televizora, a danas je uglavnom pred ekranom mobilnog telefona, i to na Fejsbuku. 

Jedan od osnovnih koraka koje treba preduzeti je to da se knjigovodstvene usluge predstave na toj mreži. Reklamiranje na Fejsbuku nije besplatno, ako je namera da se dopre do velikog broja čitalaca i do publike, onih koji bi bili potencijalni korisnici.

Za početak, potrebna je dobro napravljena i dobro organizovana Fejsbuk strana, a onda i dobra strategija reklamiranja koja neće pasti sa neba. Potrebno je iscrpno učenje o svim strategijama pomoću kojih se može bilo šta, pa i knjigovodstvene usluge, dobro izreklamirati na Fejsbuku.

Postoje stručnjaci koji se bave ovom oblašću i uz čiju pomoć svako može dopreti upravo do svoje publike i potencijalnih korisnika. Novac koji se ulaže u prave ljude višestruko će se isplatiti.

Sajt knjigovodstvene agencije

Iako je Fejsbuk odlična platforma za reklamu, najozbiljniji način i najviše informacija se plasira upravo preko dobro urađenog sajta. Danas ne postoji nijedna ozbiljna firma koja nema kvalitetno urađen sajt preko koga je dostupna svakome ko preko interneta potraži određenu uslugu.

U poslednje pola decenije je više nego zastupljeno da ljudi čak i u sopstvenom gradu, u kome žive čitavog života, informacije ne traže na terenu, nego preko internet pretraživača.

Tu je mesto knjigovodstvene agencije i tu je način da baš ona dopre do velikog broja korisnika usluge. Verovatno je svima jasno da, čak i ako postoji sajt, važno je da se on na pretraživaču vidi na prvoj strani. Kako do toga doći? Upravo preko pravih stručnjaka za pravljenje i vođenje sajtova.

Dobar primer odlične reklame i odličnog sajta je knjigovodstvena agencija Novi Beograd, koja pored odličnih usluga ima i fenomenalno urađen, pregledan sajt, gde se svako može informisati o onome što ga zanima. To je danas najbolja reklama i ona mora da postoji.

Knjigovodstvene usluge na Instagramu

Iako je u početku ova društvena mreža izazivala podozrenje, naročito među ozbiljnijim i starijim ljudima, svedoči se njenoj ekspanziji. Gotovo da se svi polako prebacuju na Instagram, iako se Fejsbuk još uvek grčevito drži svoje pozicije.

Reklamiranje knjigovodstvenih usluga na Instagramu svakako je drugačije od onoga koje se propagira na Fejsbuku. Kao mreža koja forsira fotografiju, Instagram upravo na tome i temelji svoju uspešnost. U tom slučaju je potrebna dobra fotografija i stranice koje ne obiluju tekstom.

Dok se od sajta knjigovodstvenih usluga očekuje detaljno objašnjenje svega što se nudi, na Instagramu se očekuju samo obrisi onoga što je važno. In medias res, što kažu Latini. Dugi tekstovi na Instagramu nisu vredni pažnje, a važnu ulogu imaju takozvani naslovi, koji samo intrigiraju čitaoca i podstiču da se dalje informiše.

Tu je ključ sponzorisani post, preko koga se dopire do pratilaca, ali i dobra povezanost instagram naloga sa sajtom i fejsbuk nalogom knjigovodstvene agencije. Naravno, svaku od mreža bi trebalo da vodi posebno specijalizovano lice, barem dok se stvari ne dovedu do određenih prihvatljivih granica.

Saveti o marketingu

Ako je osnivač knjigovodstvene agencije još uvek mali i nema dovoljno iskustva u svemu navedenom, on mora da uči i saznaje ovakve stvari. A učiti treba uvek od najboljih. Najkorisnija znanja su najčešće i besplatna, što je još jedna od dobrih stvari kada su u pitanju početnici.

Odličan izvor saveta na polju marketinga, oglašavanja i drugih stvari u vezi sa reklamiranjem je blog Mario Pilar.  Za one ambicioznije, koji žele da prodru u srž marketinga i marketing oglašavanja, na internetu postoje i brojni kursevi koji su više nego korisni i pomoću kojih se dolazi do najkorisnijih znanja u ovoj oblasti.

Svako može biti uspešan, samo je pitanje koliko je spreman sebe da uloži i natera na učenje. Znanja su svuda i treba ih iskoristiti. Internet pruža mogućnost oglašavanja bilo kog proizvoda i usluga, ali i brojna znanja, koja mogu pomoći svakom pojedincu.

 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.