Srbija

23.03.2022. 14:37

Netokracija

Autor: Nova Ekonomija

Tummy games i Voodoo akademija o razvoju ‘hyper-casual’ igara

Foto: freepik

Srbija

23.03.2022. 14:37

Studio za razvoj video igara Tummy Games, u saradnji sa francuskim izdavačem Voodoo, pokreće akademiju namenjenu onima koji žele da se edukuju u domenu razvoja video igara, a imaće priliku da primene svoje stečeno znanje u kreiranju hyper-casual igrica prenosi Netokracija.

Polaznici će u uz pomoć mentora iz Tummy Games-a i Voodoo-a moći da nauče dosta o analiziranju tržišta, struktuiranju procesa ideacije, primanjivanju adekvatnih alata, kao i kako da benčmarkuju na efikasan način, pa će tako dobiti.

Predavanja će se održavati i uživo u prostoru Tummy Games-a i zasnivaće se na modulima koji vode kroz ceo proces kreiranja hyper-casual igara, a imaće i 24-časovne podrške organizacionog tima iz ove kompanije. 

Nakon završene jednomesečne edukacije, timovi imaju priliku da tokom kreiranja prototipa budu finansijski podržani.

Ono što je bitno napomenuti jeste da je obavezno prisustvo tokom trajanja Akademije radnim danima od 9 do 5, a nakon završenog programa, postoji prilika za nastavak saradnje sa kompanijama organizatorima.

Ideja je da učesnici nauče ceo proces kreiranja i testiranja hyper-casual prototipova te se od učesnika očekuje da urade minimum jedan prototip na mesečnom nivou, idealno dva. Uspešan prototip je igra koja ima MVP verziju i koja ima bar 10-20 nivoa na osnovu koje organizatori mogu dobiti informacije koje definišu sam projekat. 

Glavni parametri koji se u ovom procesu gledaju su cena akvizicije igrača, koliko igrača dođe sutra u igru, koliko dnevno igrači igraju i koliko igrača igra video igru nakon sedam dana.

Za akademiju mogu da se prijave pojedinci i timovi, a važno je da imaju između 18 i 35 godina,  osnovno znanje iz Unity engine-a ili 3D dizajna, kao i znanje engleskog jezika, a maksimalan broj članova u timu je troje. 

Selekcija se vrši od aplikacije za prijavu, preko intervjua, kvalifikacionog zadatka i na kraju finalne selekcije i početka akademije.

Podsetimo, Voodoo je francuska development kompanija i izdavač u domenu mobilnih igara sa sedištem u Parizu, osnovana 2013. godine.

Voodoo-ove igre su ukupno preuzete šest milijardi puta do 2022. godine, sa 300 miliona aktivnih korisnika mesečno, a 2019. godine, Voodoo je proglašen za najboljeg izdavača na Mobile Games Awards ceremoniji.

Tummy games je srpski studio koji razvija mobilne igre sa fokusom na hyper-casual žanr, smešten u Novom Sadu. Lansiranjem video igara Slice it All, Volley Beans i Pancake Art, pozicionirali su se u gejming industriji. Prva igra koju su razvili bila je Tummy Slide, koja ih je inspirisala na ime studija Tummy games.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.