Vesti iz zemlje

30.06.2022. 15:08

Bambi

Autor: Nova Ekonomija

U Bambi laboratoriji znanja spremamo nove proizvode

Foto: Bambi

Jako se radujemo proizvodnoj mini-liniji koja će nam omogućiti mnogo veću fleksibilnost u razvoju novih proizvoda

U protekle dve godine, reč izazov je, čini se, bila jedna od najčešće korišćenih reči, a moć prilagođavanja jedna od najbitnijih odlika kompanija. Uprkos izazovima u prethodnom periodu, kompanija Bambi zabeležila je izuzetne rezultate. Sinergijom sa portfoliom Coca-Cola Hellenic grupe, otvorile su se mogućnosti rasta i delanja van granica Srbije, regiona i eksportnih tržišta na kojima je kompanija Bambi do sada poslovala, ali i za inovacijama i razvijanjem novih proizvoda. O novoj laboratoriji znanja – Bambi centru za istraživanja i razvoj (R&D centar) od koga se upravo očekuje da bude generator inovacija, govorila je Jelena Perić, menadžer Bambi centra za istraživanje i razvoj.

Jelena Perić, menadžer Bambi centra za istraživanje i razvoj

Ulaganjima od gotovo dva miliona evra u R&D centar otvara se prilika za razmenu iskustava i kreativnih rešenja gde bi se, prateći zahteve, potrebe i očekivanja potrošača, otvorila nova prilika za razvoj.  Kako vidite budućnost ovog projekta?

Naša laboratorija znanja na 1.400 kvadrata funkcionalnog prostora, okupiće eksperte u svojim oblastima, nove i vrlo talentovane ljude i biće podrška profitabilnom i održivom dugoročnom razvoju kompanije, kao dela Coca-Cola Hellenic grupe. Misija Bambi R&D centra je da uspostavimo i izgradimo pravi inovativni „hub“ u jednom inspirativnom prostoru, koji je zamišljen da bude mesto okupljanja, edukacije, razmene znanja i kreiranja inovativnih rešenja, kroz dodatno jačanje partnerskog odnosa sa našim dobavljačima, univerzitetima i institucijama. Sigurni smo da će biti pravi inicijator novih ideja i napretka, jer su raznolikost, kreativnost i inovativnost preduslov za opstanak na tržištu. 

Vizija kompanije Bambi jeste da postane predvodnik inovacija u prehrambenoj industriji, stvaranjem novih prilika i ispunjavajući potrebe i očekivanja potrošača, koje se menjaju iz dana u dan. Da li od R&D centra očekujete da inicira talas novina? 

Kao multifunkcionalni prostor za razmenu ideja, edukaciju, prezentovanje i sastanke, nema sumnje da će novi R&D centar biti drugo ime za manufakturu autentičnih i najukusnijih iznenađenja koja samo Bambi može da priredi. Jako se radujemo proizvodnoj mini-liniji koja će nam omogućiti mnogo veću fleksibilnost u razvoju novih proizvoda i dati mogućnost da pripremimo uzorke novih proizvoda, bez remećenja procesa proizvodnje, ali i uz znatnu uštedu vremena i sirovina. 

Originalnost i epitet „omiljenog“ ne dolaze preko noći. Bambi proizvodi imaju izuzetnu reputaciju, iza koje pre svega stoje trud, zalaganje, vernost kvalitetu, ali i smelost da se uvek ide za korak ispred svih. Šta je to na čemu Bambi trenutno radi, a na koje ste rezultate naročito ponosni?

Kao lider u industriji konditorskih proizvoda, 2020. smo stekli pravo na korišćenje „Vegan“ oznake i do sada smo sertifikovali čak 15 pojedinačnih artikla iz brendova Wellness i Plazma. Kako bi proizvod nosio V-oznaku postoji niz strogih kriterijuma koji se moraju ispoštovati tokom proizvodnog procesa i u samom lancu snabdevanja, te je kao takva „Vegan“ oznaka visoko cenjen simbol kvaliteta, na kom ćemo sasvim sigurno dodatno raditi proširivanjem portfolija. Vredno radimo na razvijanju receptura bez dodavanja šećera, kao i na unapređenju pakovanja u smislu razvijanja održivih, tzv. zelenih pakovanja. Sve u svemu, očekuje nas veliki broj inovacija u narednoj godini i to me veoma raduje.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.