Srbija

30.03.2016. 14:50

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Udovički: 145 lokalnih samouprava odredilo broj zaposlenih

Srbija

30.03.2016. 14:50

Ministarka državne uprave i lokalne samouprave Kori Udovički kazala je da je 145 lokalnih samouprava odredilo maksimalan broj zaposlenih i u velikoj meri pripremilo sistematizaciju radnih mesta.

„To je veliki posao, ali nisam spremna da govorim o detaljima i o brojkama“, rekla je Udovički novinarima.

Ona nije želela da kaže da li je neka od lokalnih samouprava počela da deli otkaze radnicima koji su višak.

Dodala je da je Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave angažovalo dodatne radnike za obradu zahteva za otpremnine zaposlenih u javnom sektoru koji će dobiti otkaz.

Udovički je rekla da je zadovoljna „tempom i ozbiljnošću sa kojima se pristupa racionalizaciji broja zaposlenih u javnom sektoru bez obzira što je predizborno vreme“.

„Pregovara se sa jednom organizacijom koja će pratiti sprovođenje programa racionalizacija broja zaposlenih u javnom sektoru kako bi ga učinila razumljivim i da se ne stvaraju zabune u javnosti“, kazala je ministarka.

Kako je istakla, nisu promenjeni ciljevi te racionalizacije, iako se kasni u njenom spovođenju.

Po programu koji Srbija ima sa Međunarodnim monetarnim fondom iz javnog sektora je do 8. februara ove godine trebalo da ode 14.500 zaposlenih, od toga više od 8.000 u republičkim organima, oko 6.000 u lokalnim samoupravama i 250 u Vojvodini.

Procene su da u oko 30 odsto lokalnih samouprava u Srbiji nema viška zaposlenih.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.