Vesti iz zemlje

15.07.2016. 19:26

N1

Autor: Nova Ekonomija

Udruženje Efektiva primilo oko 5.000 prigovora potrošača

U proteklih godinu dana Udruženje potrošača Efektiva primilo je oko 5.000 prigovora potrošača.

Prema njihovim istraživanjima nezadovoljstvo građana, kako privatnim tako i komunalnim uslugama, raste.

Ipak više su zabrinuti činjenicom da postoje trgovci i komunalana preduzeća koja odbijaju da prihvate reklamacije, a iz Efektive poručuju da je pravna pomoć besplatna i da su sporovi do 500 hiljada dinara oslobođeni sudskih taksi.

„Do ovog trenutka podneli smo oko 15 pojedinačnih potrošačkih sporova, putem besplatne pravne pomoći koju nudimo građanima. Podneli smo dve kolektivne tužbe preko Ministarstva trgovine, protiv dva komunalna preduzeća, jedno je Eko Grodska iz Grodske, a druga je Beogradski vodovod“, kaže Dejan Gavrilović, predsednik Efektive.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.