Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (IAA Serbian Chapter) dodelilo je nagrade u oblasti marketinga najboljim agencijama i kompanijama. Cilj IAA Serbian Chapter je razvoj marketinga, posebno u sferi edukacije, regulative, samoregulative, regrutacije i obrazovanja mladih stručnjaka.
„Period za nama nije bio lak, ali se čini da je zbog toga događaj bio i željno očekivan, a i dobro posećen. IAA je zakoračila u svoju 31. godinu postojanja sa gotovo 100 članova i ozbiljnim, dugoročnim projektima važnim za razvoj tržišta“, istakla je Jelena Ivanović, Executive Director, IAA Srbija.
Ona kaže da je takvih projekata više, ali da najveću težinu svakako imaju AcademIAA, edukativni program IAA za koji se otvaraju prijave sledeće nedelje, kao i Effie licenca.
Nagradu Srebrni Effie dobili su kampanje:
- U kategoriji Internet i telekomunikacije kampanja „Srećna mi NovA1“ koju je za klijenta A1 Srbija realizovala agencija Leo Burnett u saradnji sa agencijama partnerima Baš Čelik, OMD Srbija, Fullhouse Ogilvy.
- U kategoriji Pozitivna promena, društveno dobro srebro dobila kampanja „Nesalomivi“ koju je sprovela Hemofarm fondacija, a koja je kreirana od strane New Moment New Ideas Company i realizovana u saradnji sa agencijom partnerom Alma Quattro.
Bronzanim priznanjima nagrađene su tri kampanje:
- U kategoriji Internet i telekomunikacije „Launch campaign“ klijenta A1 Srbija i agencije Leo Burnett realizovane u saradnji sa agencijama partnerima Baš Čelik, OMD, Fullhouse Ogilvy, Executive Group.
- U kategoriji Medijska inovacija kampanja „Samo probaj – i oseti Joy“ brenda Next Joy The Coca-Cola Company Srbija i McCann Beograd (partnerske agencije UM Beograd, Represent Communications, Tuna Fish Studio, Žiška).
- U kategoriji Pozitivne promene – raznolikost, jednakost i inkluzija kampanja „Jednakost dolazi iz kuće“ brend Plazma.
Foto: IAA Serbian Chapter/ Dobitnici Srebrnog Effie
IAA Serbian Chapter deo je globalne mreže koja broji preko 70 zemalja, sa preko 4.000 članova u Srbiji, eminentnih predstavnike struke, koji dolaze iz redova oglašivača, agencija i medija.
Pre šest godina postao je nosilac licence festivala Effie Awards, koji se, kako se navodi, smatra Oskarom u svetu marketinških komunikacija.
On se dodeljuje na lokalnom, regionalnom i globalnom nivou agencijama i oglašivačima koji stoje iza uspešnih marketinških kampanja koje su ostvarile ili premašile postavljene ciljeve.
Jedan od glavnih ciljeva Festivala jeste promovisanje saradnje agencija i oglašivača u cilju stvaranja i razvijanja uspešnih brendova.
Goste su pozdravili predsednik udruženja IAA Anđelko Trpković (CEO Adriatic, Publicis Groupe), predsednica Organizacionog odbora Effie Awards Serbia Jelena Čađenović (Brand, Insights and Experience Management Director, A1 Srbija) i predsednica žirija Effie Awards Serbia Nataša Đurđević, nakon čega su dodeljeni Effie trofeji najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu 1. januar – 31. decembar 2021.