Srbija

17.06.2024. 14:57

Lidl Srbija

Autor: Nova ekonomija

UEFA EURO 2024: Lidl igra u vašem timu

Vizual: Lidl Srbija

Srbija

17.06.2024. 14:57

 Partnerstvo između kompanije Lidl i organizacije UEFA, započelo je evropskim kvalifikacijama u fudbalu, Lidl je postao globalni partner Evropskih kvalifikacija 2023. i 2024. i završnog turnira UEFA EURO 2024. godine.

poj jednog od najvećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi i velikog fudbalskog događaja dobitna je kombinacija za sportiste, ljubitelje sporta, ali i za sve Lidlove potrošače kojima kompanija poručuje da im bez obzira na okolnosti, poslove ili životne uloge, svakodnevno pruža podršku u snabdevanju zdravijim i održivijim izborima. Na ovaj način i na Evropskom prvenstvu Lidl igra u timu svojih potrošača.

Dok navijačka groznica raste, Lidl nastavlja da kao Zvanični partner (Official Partner) UEFA EURO 2024  inspiriše milione ljudi širom Evrope da u skladu sa vrednostima zdravijih izbora, timskog duha i sporta biraju aktivan život i sveže namirnice, koje se u Lidl prodavnicama širom Evrope i Srbije mogu pronaći po pristupačnim cenama. Unapređenjem i razvojem procesa i asortimana Lidl olakšava donošenje odgovornijih odluka potrošačima prilikom kupovine zdravijih i održivo proizvedenih namirnica koje su pristupačne za sve.

Lidl iz Srbije na Evropsko prvenstvo poslao i navijače i najmlađe pratioce igračima 

 

Približno 100 navijača iz Srbije biće u prilici da isprate Evropsko prvenstvo u fudbalu direktno sa terena uz podršku Lidla Srbija. Kompanija se postarala da kroz dve sprovedene nagradne igre putem Lidl Plus aplikacije potrošači iz Srbije dožive jedinstveno iskustvo na ovom fudbalskom spektaklu. Pored potrošača, i Lidl zaposleni koji su bili srećne ruke imaće priliku da ove posebne trenutke dožive sa terena i tribina.

Deca iz Srbije će imati priliku o kakvoj sanjaju, a to je da drže za ruke reprezentativce i zajedno sa njima izađu na teren. Za srećne dobitnike, kompanija pokriva sve troškove putovanja, smeštaja i ulaznica, različitih aktivnosti poput obilaska lokalnih znamenitosti i zabavnih aktivnosti, i na taj način pruža dobitnicima potpuno bezbrižno iskustvo u Nemačkoj ovog leta.

Za nekoga je utakmica važna, a neki uživaju u procesu. Lidl je pak ove godine pokazao da se najvažnije utakmice ne igraju samo na terenu i dao podršku zdravijim izborima i potrebama potrošača za njihova najlepša iskustva i pobede.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.