Srbija

10.05.2022. 15:02

Nevena Petaković

Autor: Nova Ekonomija

Upravljanje i nadzor za metro i Makiško polje na čekanju

Nova ekonomija/Dušan Đorđević

Srbija

10.05.2022. 15:02

Za upravljanje i nadzor nad projektom izgradnje beogradskog metroa (za lokaciju depo Makiš i Liniju 1) izabrane su firme „DB Engineering & Consulting GmbH“ i „Tecnica y Proyectos“, vidi se u odluci o dodeli ugovora. Međutim, zbog zahteva za zaštitu prava, kako piše u obaveštenju na Portalu javnih nabavki, naručilac (Beogradski metro i voz) je dalje aktivnosti u postupku – zaustavio.  

Vrednost posla, koji je u restriktivnom postupku javne nabavke „Beogradski metro i voz“ odučio da dodeli firmama DB Engineering & Consulting GmbH i Tecnica y Proyectos, je 5,56 milijardi dinara (bez PDV-a), piše u odluci o dodeli ugovora. 

Izgradnja beogradskog metroa koštaće oko šest milijardi evra

Međunarodni tender „Upravljanje projektom i nadzor nad projektom izgradnje beogradskog metroa za lokaciju – depo Makiš i Linija 1″ raspisan je  krajem decembra prošle godine.

Rok za izvršenje tražene usluge je devet godina od stupanja Ugovora na snagu, pisalo je u tenderskoj dokumentaciji. 

Deset dana nakon odluke o dodeli ugovora, grupa ponuđača koju čine „Ingerop consiel et ingenierie (ICI)“, „Hill International N.V“,  „MM S.p.A“. i „TVI DOO“ iz Beograda podnela je zahtev za zaštitu prava. 

Ove firme su, kako piše u obaveštenju, tražile delimično poništenje restriktivnog postupka zajedničke javne nabavke usluga – u delu stručne ocene ponuda i donošenja odluke o dodeli ugovora. 

Pored ovog, još jedan zahtev za zaštitu prava podnet je početkom februara. 

Plan za metro „jedan od najkontroverznijih“ u decenijskom planiranju Beograda

Rok za podnošenje ponuda za ovu usluge je bio 18. januar, a kao kriterijum za izbor ponuđača navedeni su cena i kvalitet. 

Naručilac je od konsultanta tražio da obezbedi rukovodioca izgradnje/inženjera po FIDIC uslovima ugovaranja (najčešće primenjivani set uslova ugovaranja u međunarodnom građevinarstvu), tehničku kontrolu projekta za građevinsku dozvolu, kao i obavezni stručni nadzor izvođenja radova.  

Konsultant će imenovati pojedinca koji će biti imenovan za „Rukovodica izgradnje“ za konkretan ugovor i angažovaće inženjere za tehničku kontrolu projekta za građevinsku dozvolu i inženjere za sve nadzorne aktivnosti.

Beograd traži konsultanta za izgradnju metroa

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.