
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Kada je pre deset godina MOL Grupa, uključujući i MOL Serbia, predstavila Fresh Corner, ideja je bila jednostavna – ponuditi vozačima i putnicima više od obične pauze. Da svaka šoljica kafe, svaki hot-dog ili sendvič bude sveže pripremljeni, mali trenutak zadovoljstva, bez obzira gde se nalazite. Danas, deceniju kasnije, Fresh Corner nije samo deo MOL servisnih stanica – on je postao deo svakodnevice hiljada ljudi.
Samo u Srbiji, na dnevnom nivou se proda do 8.000 šoljica kafe i 3.000 hot-dogova, a u okviru cele MOL Grupe, ove godine očekuje se prodaja od 68 miliona šoljica kafe i 46 miliona hot-dogova. Brojke najbolje govore koliko su ovi jednostavni, ali kvalitetni proizvodi, postali omiljeni saputnici miliona vozača.

Tokom deset godina, Fresh Corner se stalno menjao i unapređivao. Jubilej obeležava i niz noviteta u ponudi – unapređena premijum brazilska kafa koja se, kao i obično, peče i distribuira iz Molove fabrike kafe Roastar u Budimpešti. Radi se o 100 % arabici iz Brazila, sa blagim, kremastim profilom – karakteriše je mekša tekstura i zavodljivo slatkast ukus, ali i izbalansirana struktura koja omogućava da se lepo uklopi u sve oblike pripreme, od espresa do flat white-a.

U ponudi ističemo ledene kafe — savršene za osveženje tokom toplih dana — i latte napitke sa ukusima poput pistacija i slane karamele, koji spajaju kremastu bazu sa interesantnim notama i mirisima. Zlatni flat white, sa svojim zlatastim tonovima i finom kremom, predstavlja premijum izbor za one koji traže sofisticirani balans između snage i nežnosti u šoljici.
Noviteti se ne zaustavljaju samo na napicima. U ponudi Fresh Cornera naći će se i sezonski hot-dogovi i sendviči – novi sastojci, kombinacije koje prate godišnja doba, sa akcentom na svežinu, lokalne sastojke i ravnotežu ukusa. Uz to, nova pekara omogućava da svaki pekarski proizvod bude pečen svakog dana, svež i mirisan, čime se dodatno pojačava korisničko iskustvo – miris sveže pečenog peciva ili kroasana je često prvi pozdrav koji osetimo kada uđemo u Fresh Corner.

Fresh Corner je za deset godina postao sinonim za pouzdano utočište na putu – mesto gde kafa miriše kao kod kuće, a hrana ima svež ukus i kvalitet koji ima prepoznatljivi osećaj domaće topline, ali u pokretu.
Proslava jubileja održala se u petak, 10. oktobra, na MOL Serbia servisnoj stanici na auto-putu Miloš Veliki, uz druženje, interaktivni kviz, ali i degustacije i predstavljanja novih proizvoda.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE