Kompanija MOL Serbia tokom decembra sprovela je istraživanje o ponašanju i potrebama svojih kupaca, tačnije vozača u toku zimskih meseci. Istraživanje je obuhvatilo preko 900 ispitanika sa teritorije Republike Srbije. Na osnovu stavova anketiranih, pokazalo se da građani Srbije vode računa o uslovima korišćenja svojih automobila tokom zime, a samim tim i o bezbednosti saobraćaja.
Anketa je pokazala da čak 27% pripadnika vozača starijih od 56 godina u održavanje svog automobila zimi ulaže od 2 do 4 sata. Nešto manje, od 1 do 2 sata utroše pripadnici srednje generacije, njih 37%. Građani mlađe dobi takođe su pokazali interes za održavanje svojih vozila tokom zime. U tom smislu u ovu svrhu troše 1 do 2 sata.
Priprema zimskih guma, provera antifriza i upotreba zimskih tečnosti za vetrobransko staklo smatraju se osnovnom zimskom negom automobila. Od ukupnog broja ispitanih, 91% vodi računa o upotrebi zimskih guma, 84% redovno koristi antifriz kao zaštitu u zimskim uslovima, dok 77% upotrebljava zimske tečnosti za vetrobransko staklo.
Priprema automobila u servisu smatra se dodatnom zimskom negom zbog troškova što je pokazao i podatak da 36% anketiranih koristi ove usluge. Svest o upotrebi lanaca u zimskoj vožnji ima 38% od ukupnog broja. Među njima najveći procenat pripada ženama.