Ko je ugasio RTS dijaspori?

Ilustracija FOTO: Pexels
  • 14.03.2019

  • 13:55

  • NE

  • 0

United grupa i Telekom Srbija međusobno su se danas optužili za ukidanje signala RTS-a dijaspori.

Obe ove kompanije medijima su prosledile saopštenja, u kojima, svaka iz svog ugla, objašnjavaju zašto u inostranstvu neće biti RTS-a.

United grupa: Nismo mogli da prihvatimo ucenu

United grupa, u okviru koje posluju SBB, Telemach, United Media, Sport Klub, Nova TV i N1 TV, navela je da je Telekom Srbija, nakon neuspelih pregovora, izdao nalog da se svi programi javnog servisa uklone iz njihove ponude korisnicima.

"Nažalost, ucenjivački pristup i nerealne tržišne cene nismo mogli da prihvatimo", naveli su i dodali da su nekoliko puta ukazivali da će upravo građani platiti cenu ugovora koji je RTS potpisao sa Telekomom Srbija o prodaji programa u inostranstvu. 

United Grupa veruje da će njihov najnoviji program televizije Nova S uspešno zameniti RTS.

PROČITAJTE JOŠ:

Telekom Srbija: SBB je svojim korisnicima ukinuo RTS

Telekom Srbija tvrdi da je zapravo SBB svojim korisnicima u dijaspori ugasio kanale RTS-a, ali da im je sada taj program dostupan preko ostalih operatora.

"Zbog nemogućnosti da ostvari enormni profit, kompanija SBB odlučila je da ugasi kanale RTS-a u dijaspori, a da za to optuži kompaniju Telekom Srbija. Naime, dobro je poznato da je Telekom Srbija pobedio na javnom pozivu za distribuciju RTS-ovih kanala, a da SBB nije želeo ni da učestvuje na tom pozivu. Očigledno je da SBB ima dvostruku poslovnu politiku, tačnije vrednost svojih kanala precenjuje, dok tuđe kanale potcenjuje", navodi se u saopštenju Telekoma.

Oni su dodali i da SBB-u nije problem da svoje kanale naplaćuje 2 evra po korisniku i time ostvaruje ogromnu zaradu, ali je veliki problem da RTS-ove, inače gledanije kanale, plati duplo manje. 

pošaljite komentar

Nema komentara