Srbija

30.01.2020. 14:13

Promo

Autor: Nova Ekonomija

Lidl dobio nagradu za najbolji odnos cene i kvaliteta

Srbija

30.01.2020. 14:13

Lidl Srbija dobila je priznanja u 21 kategoriji za najbolji odnos cene i kvaliteta u okviru nezavisnog istraživanja Best Buy Award Private Label 2019/2020, koje je sprovela švajcarska organizacija ICERTIAS.
Kompanija je na osnovu rezultata istraživanja koje meri zadovoljstvo građana kupovinom proglašena za najbolju u 20 različitih kategorija proizvoda iz prehrambenog i neprehrambenog asortimana, a Lidl je takođe ocenjen i kao najbolji u opštoj kategoriji – „Nagrada za najbolji odnos cene i kvaliteta trgovačkih marki u Srbiji“.
Prehrambeni proizvodi Lidl brendova za koji je većina potrošača u Srbiji rekla da donose najbolji kvalitet za uloženi novac su slane grickalice, keks, čokolada, žitarice za doručak, dvopek, kornfleks, konzervirana riba, zamrznuta hrana, sladoled, konzervirano voće, konzervirano povrće, testenina, sveže pakovano meso, bioproizvodi i energetski napici. 
Potrošači su odabrali i značajan broj Lidl brendova neprehrambenih artikala, kao što su hrana za pse i mačke, posuđe za kuću, oprema za domaćinstvo, sredstva za čišćenje, prašak za veš.
ICERTIAS je sproveo istraživanje u celoj Srbiji u septembru 2019. godine na uzorku od 1.200 ispitanika koji su česti potrošači proizvoda privatnih robnih marki. 
Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 287.000 zaposlenih. 
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 37 prodavnica u 26 gradova širom zemlje.

PROČITAJTE JOŠ:

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.