Tekst KRIK-a koji je uznemirio predsednika Srbije

FOTO: Medija centar Beograd
  • 24.07.2019

  • 12:08

  • Nova ekonomija

  • 0

Nakon što je KRIK objavio da je firma angažovana na projektu „Beograd na vodi" ustupila automobil i stan bratu Siniše Malog, već tri dana traje kampanja provladinih medija protiv ove organizacije.

U kampanju se uključio i predsednik Srbije Aleksandar Vučić koji je nazvao taj tekst "bezveznim" a ministar finansija Siniša Mali je optužio novinare za napad na njegovu porodicu.

KRIK je u ponedeljak objavio da Predrag Mali već godinama vozi audi u vlasništvu biznismena Ivana Bošnjaka i Stojana Vujka, vlasnika firme Milenijum tim, koja je angažovana na „Beogradu na vodi" i drugim vrednim državnim projektima.

Takođe, kako javlja KRIK, ova dvojica biznismena su ustupili i stan u kojem je stanovala bivša devojka Predraga Malog. Priču možete pročitati OVDE.

„Potpuno jedan bezvezni tekst ni o čemu... U koji su, takođe, morali da upletu i članove moje porodice", izjavio je Vučić za TV Pink u utorak uveče. 

Predrag Mali vozio je audi o kom je reč na dan održavanja Parade ponosa 2014. godine, kada su njega i Andreja Vučića pretukli žandarmi.

Automobil je, nakon „Milenijum tima", preregistrovan na KBV datacom, firmu takođe u većinskom vlasništvu Bošnjaka i Vujka, objavio je KRIK.

Takođe, bivša devojka Predraga Malog i direktorka Zavoda za izgradnju grada Beograda je do 2016. živela u dupleksu na Voždovcu koji se nalazio u vlasništvu ćerke firme Milenijum tima. U tom stanu je izvršila samoubistvo u 25. godini.

Nakon ovih otkrića pokrenuta je kampanja, a KRIK je objavio da je tabloid Srpski telegraf lažno optužio njihove novinare da su pratili nevenčanu suprugu Predraga Malog, potkrpepljujući svoju tvrdnju snimcima na kojima nije novinar niti saradnik KRIK-a.

Glavni i odgovorni urednik Srpskog telegrafa Milan Lađević je na TV Pink priznao da ne zna da li je osoba na snimcima zaista novinar KRIK-a, mada je optužio taj medij da za nešto što se zove „japanska metoda praćenja", kao i učešće u „operaciji Omča" čiji je cilj slabljenje moći Vučića.

Ova navodna operacija je teorija zavere koju je prvi objavio desničarski nedeljnik Pečat a već danima redovno prenose provladini mediji.

Ministar finansija Siniša Mali je pred medijima u utorak ponovio demantovane navode Srpskog telegrafa da su istraživački novinari pratili njegovu bratanicu i majku.

„Verovatno im je ponestalo ideja pa nemaju šta da kažu o meni, te su prešli na moje najbliže, koji sad treba da ispaštaju iako nemaju nikakve veze sa politikom", rekao je Mali

Prema pisanju KRIK-a, Predrag Mali pojavljuje se u kontroverznim poslovima oko porodične kompanije Compost group, posredstvom koje je porodica Mali nelegalno prisvojila 10 hektara državnog zemljišta kod Vršca.

Nakon kontroverznog rušenja u beogradskom kvartu Savamala u noći između 24. i 25. aprila 2016, policija je ispitala predstavnike „Milenijum tima" u vezi sa tim događajem jer je jedan svedok izjavio da su bageri stigli iz pravca gradilišta „Beograda na vodi".

„Milenijum tim" je u pismu KRIK-u odbacio „bilo kakve insinuacije koje našu kompaniju pominju u kontekstu noćnog rušenja u Hercegovačkoj ulici".

PROČITAJTE JOŠ:

Biznismenu povezanim sa SNS 16 miliona da čuva Adu Ciganliju

Televiziji biznismena bliskog SNS-u milioni iz lokalnog budžeta

pošaljite komentar

Nema komentara