Cilj je stabilno snabdevanje gorivom
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
U ovom trenutku postoje dve ključne ciljne grupe za e-books. Jedno su mladi ljudi kojima su digitalni sadržaji prirodno okruženje, a čak i kada su zainteresovani, ne mogu da nađu dovoljno knjiga. Drugo su naši ljudi u inostranstvu koji su zainteresovani za čitanje knjiga na srpskom jeziku
Elektronske knjige, ili e-books, samo su jedan od fenomena elektronskog doba. Knjige, magazini, stručni časopisi, ili naučni radovi, sve su prisutniji za kupovinu u digitalnom obliku. Ili za „piratsko pozajmljivanje“, ali to je već neka druga tema za neku drugu priliku. Personalni računari su svakako predstavljali ključni zamah za razvoj elektronskog izdavaštva, ali je prava eksplozija popularnosti elektronskih knjiga usledila nakon neverovatnog procvata mobilne elektronike; već sada se može reći da su pametni mobilni telefoni, tableti, kao i sada već klasični e-book čitači poput Amazon Kindle, definitivno skrenuli pažnju na taj novi oblik književnog izdavaštva.
Svetska iskustva pokazuju da ovaj način kupovine knjiga postaje sve značajniji i da, naravno, ostvaruje sve veće prihode. A sada moramo nešto da kažemo o tome kako elektronsko izdavaštvo funkcioniše u Srbiji i da pokvarimo zabavu. U Srbiji je prošle godine objavljeno 12.000 štampanih knjiga i od tog broja je svega stotinak elektronskih knjiga. Izdavači nisu baš spremni da se ozbiljnije upuste u tu avanturu, jer su pre svega zabrinuti da će na taj način praktično na tacni knjige ne samo spremiti za prodaju, nego i olakšati posao pirateriji. Međutim, i pored toga postoje izdavači koji su spremni za elektronsku avanturu, i da na taj način nekako poprave taj skromni broj elektronskih knjiga u opticaju u Srbiji.
Izdavačka kuća Arhipelag je nedavno započela rad na elektronskim izdavaštvu i za početak najavila desetak knjiga domaćih autora koje će moći da se kupe u digitalnim prodavnicama iTunes i Play store, a uskoro bi trebalo da se pojave i na Amazonu. Prosečna cena tih knjiga će biti oko 4- 5 dolara.
Nastavak teksta možete pročitati u dvanaestom broju štampanog izdanja časopisa „Nova Ekonomija“
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Tokom, sada već decenijske, vladavine SNS-a, teško je i nabrojati neispunjena obećanja, počevši od onih na čijim krilima su i došli do vlasti, poput rešavanje 24 sporne privatizacije ili simpatičnog obećanja...
INTERVJU Tamara Džamonja Ignjatović, redovna profesorka Filozofskog fakulteta u Beogradu
Nesumnjivo je da električni automobili imaju čitav niz prednosti u odnosu na klasične, pre svega u tome što nemaju nikakve emisije gasova (mada njihov proizvodnja i reciklaža nisu nimalo ekološke), ali istov...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE