
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Gradska uprava Beograda i zvanično je danas putem javnog poziva zatražila privatnike koji bi preuzeli linije javnog prevoza na potezima 100 (Palilula) i 700 (Zemun).
Podsetimo, Privremeni organ Grada Beograda nedavno je odobrio projekat javno-privatnog partnerstva, kroz koji če više od 30 linija GSP-a poveriti privatnom partneru.
Za tu uslugu, prema projektu, privatnik bi trebalo da dobija nakandu od oko 5,44 milijarde dinara godišnje (46,45 miliona evra), narednih deset godina.
Rok za slanje ponuda je 3. jun.
Iako je poziv otvoren za sve, firme koje žele da dobiju ovaj posao moraju da ispunjavaju određene kriterijume.
Na primer, ponuđač treba da ima poslovni prihod od najmanje šest milijardi dinara bez PDV-a u poslednje tri finansijske godine, kao i da je tokom istog perioda vršio usluge prevoza putnika kroz barem jedno javno-privatno partnerstvo u gradovima sa najmanje 100.000 stanovnika.
Takođe, firma koja namerava da preuzme ovih tridesetak linija mora da ima 340 profesionalnih vozača D kategorije, kao i 169 autobusa registrovanih za sedenje i stajanje (neprihvatljiva su turistička vozila-autobusi).
Od tog broja vozila, 130 treba da budu solo autobusi, 34 zglobni autobusi i pet minibuseva, sa prvom registracijom u 2017. godini ili mlađe i minimum EURO 6 motorima.
Obaveza privatnog partnera u narednoj deceniji biće ne samo da prevozi putnike, već i da finansira i nabavlja nova vozila, implementira sistem za brojanje putnika, usluge video nadzora i bežičnog interneta.
Sa druge strane, Grad kao javni partner u obavezi je da redovno izvršava plaćanje ugovorene naknade privatnom parteneru za vršenje poverene usluge.
Privatni partner biće u obavezi da u potpunosti preuzme linije i redove vožnje najkasnije 90 dana od zaključenja ugovora.
Beograd je kao dodatni podsticaj predvideo ekološku subvenciju u vidu uvećanja od 15 odsto na ponuđenu i ugovorenu cenu za sva vozila i kilometražu koja se pređe sa hibridnim i/ili električnim vozilima tokom trajanja ugovora.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE
Lopovska posla kao i sve ostalo u smrdistanu