Svet

07.06.2024. 12:24

Autor: Nova ekonomija

MrBeast sa 270 miliona pretplatnika postao najpopularniji „jutjuber“

Primer kako pravilno korišćenje popularnosti može dovesti do izgradnje uspešnog poslovnog carstva:

Foto: Wikimedia/Fidias

Svet

07.06.2024. 12:24

„Jutjuber“ Džimi Donaldson, poznatiji kao MrBeast, postao je YouTube kanal sa najviše pretplatnika, pretekavši bolivudsku muzičku kuću T-Series. Donaldson sada ima više od 270 miliona pretplatnika, što ga čini najuspešnijim kreatorom na ovoj platformi.

Ovaj uspeh nije samo rezultat njegovih video sadržaja, već i pametno izgrađenog poslovnog carstva koje uključuje više različitih delatnosti.

Pored YouTube kanala, koji mu donosi milione dolara po videu kroz oglase i sponzorske ugovore, Donaldson vodi nekoliko uspešnih poslova kao što su ShopMrBeast, prodavnica odeće i dodataka sa prepoznatljivim brendom, Feastables, brend čokolade, pa i MrBeast Burger.

Harli Finkelštajn, predsednik kompanije Shopify koja je jedna od glavnih partnera MrBeast-ove prodavnice, rekao je da je Donaldson postavio „novi model poslovanja, u kom se prvo gradi publika, a zatim proizvodi“.

Finkelštajn naglašava da ovakav pristup može biti uspešan, ali da nije prikladan za sve kreatore – posebno one koji nemaju iskustva u poslovanju sa opipljivim proizvodima, piše Axios.

Trgovinski rat EU i Kine najviše bi osetili potrošači

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.