Srbija

21.11.2024. 13:18

Digital Azut doo

Autor: Nova ekonomija

Marketing strategija koja daje rezultate i unapređuje poslovanje: Platforma “Moja delatnost”

Vizual: Digital Azut doo

Srbija

21.11.2024. 13:18

Ključ uspešnog poslovanja nalazi se u internet oglašavanju koje već godinama predstavlja sinonim za razvoj brenda i usluge. Ako Vaš biznis nije vidljiv na internetu, onda je vreme da izgradite svoj imidž u onlajn zajednici.

U eri digitalne transformacije, onlajn prisutnost i interakcija sa potrošačima su veoma važni, a oni se uspostavljaju upravo pomoću digitalnog marketinga. Ne, to ne znači da morate biti ekspert kako biste svoj biznis plasirali u onlajn svet. Ako ste recimo na početku osnivanja biznisa, čak ne morate ni izdvajati ozbiljna sredstva za izradu veb-sajta. Najisplativija, ali i najpovoljnija investicija za poslovanje svake firme u Srbiji, pa i one najmanje i najmlađe, je registrovanje na najvećoj poslovnoj platformi, Moja delatnost.

Ta platforma kojom upravlja Digital Azut, marketinška kuća sa dugogošišnjim iskustvom u plasiranju firmi u internet etar, obezbediće svakom biznisu vidljivost na Google pretraživaču, a time osigurati i priliv potrošača, jer u današnjem poslovanju, samo kada ste onlajn, onda zaista i postojite.

Ne postoji dovoljno dobar izgovor da poslovanje ostane oflajn

 Danas se za tržište bore firme koje lako nalazimo na Google pretrazi, ali i one koje nemaju veb-stranice, s tim što su i pored kvaliteta i autentičnosti, ipak u prednosti one koje su onlajn dostupne.

Biti deo platforme Moja delatnost predstavlja najefikasnije i najbrže rešenje za firme koje nemaju sajt, jer svaka objava na ovom portalu predstavlja mini verziju internet stranice koja sadrži reprezentativan opis poslovanja, reference, vizuelni identitet i kontakt podatke firme. To potvrđuje da onlajn reklamiranje i uspešna optimizacija više nisu rezervisani samo za velike brendove, pa firme danas nemaju dovoljno dobre izgovore za nastavak poslovanja samo u oflajn svetu. Naprotiv, takva odluka je vrlo rizična za budućnost poslovanja svake firme, bez obzira na kategoriju veličine kojoj pripadaju,

Iz Digital Azuta objašnjavaju da će potrošači kada saznaju za neki brend van mreže, sigurno više informacija o njemu potražiti na internetu.

“Ako potrošač zainteresovan za neki brend za koji je čuo van mreže, pokuša o njemu da sazna više, informacije će uvek tražiti na internetu. Ako tamo ostane uskraćen osnovnih informacija poput kontakta, možemo sa sigurnošću reći da brend ostaje bez potencijalnog klijenta. Zato, ne samo da nije preporučljivo zbog ugleda firme, već nikako nije ni isplativo, ostati nevidljiv na internetu. Cilj je da Vas klijenti brzo i lako pronađu na pretraživaču, a naši marketing stručnjaci su upravo to obezbedili korisnicima platforme Moja delatnost. I to nije sve jer objave na portalu značajno podižu i posećenost već postojećim sajtovima mnogih kompanija. To bitno utiče na bolju konkurentnost na tržištu i ostvarivanje bolje prodaje usluga i proizvoda, zbog čega je ova platforma i izbor na hiljade korisnika”, kažu iz te marketinške kuće.

 Kombinovano oglašavanje = najbolji rezultati

 Svojim proverenim strategijama, Digital Azut firmama ne otvara vrata samo u digitalni svet, već njihovo poslovanje čini vidljivim i van internet pretrage, plasirajući svoje klijente potrošačima i kroz štampano izdanje Moja delatnost.

“Kombinovano, digitalno i tradicionalno, oglašavanje daje najbolje rezultate. Na taj način potencijalni korisnici će za proizvode i usluge firmi, pored internetra, saznati i na autobuskoj stanici, aerodromu, u čekaonicama raznih institucija i ustanova i drugim prometnim lokacijama, ali i u domaćinstvima, jer na kraju, poslovni katalog sadrži informacije bez kojih ne može nijedan dom”, naglasili su iz Digital Azuta.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.