Ključ uspešnog poslovanja nalazi se u internet oglašavanju koje već godinama predstavlja sinonim za razvoj brenda i usluge. Ako Vaš biznis nije vidljiv na internetu, onda je vreme da izgradite svoj imidž u onlajn zajednici.
U eri digitalne transformacije, onlajn prisutnost i interakcija sa potrošačima su veoma važni, a oni se uspostavljaju upravo pomoću digitalnog marketinga. Ne, to ne znači da morate biti ekspert kako biste svoj biznis plasirali u onlajn svet. Ako ste recimo na početku osnivanja biznisa, čak ne morate ni izdvajati ozbiljna sredstva za izradu veb-sajta. Najisplativija, ali i najpovoljnija investicija za poslovanje svake firme u Srbiji, pa i one najmanje i najmlađe, je registrovanje na najvećoj poslovnoj platformi, Moja delatnost.
Ta platforma kojom upravlja Digital Azut, marketinška kuća sa dugogošišnjim iskustvom u plasiranju firmi u internet etar, obezbediće svakom biznisu vidljivost na Google pretraživaču, a time osigurati i priliv potrošača, jer u današnjem poslovanju, samo kada ste onlajn, onda zaista i postojite.
Ne postoji dovoljno dobar izgovor da poslovanje ostane oflajn
Danas se za tržište bore firme koje lako nalazimo na Google pretrazi, ali i one koje nemaju veb-stranice, s tim što su i pored kvaliteta i autentičnosti, ipak u prednosti one koje su onlajn dostupne.
Biti deo platforme Moja delatnost predstavlja najefikasnije i najbrže rešenje za firme koje nemaju sajt, jer svaka objava na ovom portalu predstavlja mini verziju internet stranice koja sadrži reprezentativan opis poslovanja, reference, vizuelni identitet i kontakt podatke firme. To potvrđuje da onlajn reklamiranje i uspešna optimizacija više nisu rezervisani samo za velike brendove, pa firme danas nemaju dovoljno dobre izgovore za nastavak poslovanja samo u oflajn svetu. Naprotiv, takva odluka je vrlo rizična za budućnost poslovanja svake firme, bez obzira na kategoriju veličine kojoj pripadaju,
Iz Digital Azuta objašnjavaju da će potrošači kada saznaju za neki brend van mreže, sigurno više informacija o njemu potražiti na internetu.
“Ako potrošač zainteresovan za neki brend za koji je čuo van mreže, pokuša o njemu da sazna više, informacije će uvek tražiti na internetu. Ako tamo ostane uskraćen osnovnih informacija poput kontakta, možemo sa sigurnošću reći da brend ostaje bez potencijalnog klijenta. Zato, ne samo da nije preporučljivo zbog ugleda firme, već nikako nije ni isplativo, ostati nevidljiv na internetu. Cilj je da Vas klijenti brzo i lako pronađu na pretraživaču, a naši marketing stručnjaci su upravo to obezbedili korisnicima platforme Moja delatnost. I to nije sve jer objave na portalu značajno podižu i posećenost već postojećim sajtovima mnogih kompanija. To bitno utiče na bolju konkurentnost na tržištu i ostvarivanje bolje prodaje usluga i proizvoda, zbog čega je ova platforma i izbor na hiljade korisnika”, kažu iz te marketinške kuće.
Kombinovano oglašavanje = najbolji rezultati
Svojim proverenim strategijama, Digital Azut firmama ne otvara vrata samo u digitalni svet, već njihovo poslovanje čini vidljivim i van internet pretrage, plasirajući svoje klijente potrošačima i kroz štampano izdanje Moja delatnost.
“Kombinovano, digitalno i tradicionalno, oglašavanje daje najbolje rezultate. Na taj način potencijalni korisnici će za proizvode i usluge firmi, pored internetra, saznati i na autobuskoj stanici, aerodromu, u čekaonicama raznih institucija i ustanova i drugim prometnim lokacijama, ali i u domaćinstvima, jer na kraju, poslovni katalog sadrži informacije bez kojih ne može nijedan dom”, naglasili su iz Digital Azuta.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nakon rasta od svega 0,1 odsto u prethodnoj godini, proizvodnja pića je u avgustu 2024. u odnosu na isti period 2023. porasla za osam odsto. Piće je tokom prvih osam meseci tekuće godine učestvovalo sa 11,9 ...
U Srbiju je ušlo 28.873 putničkih motornih vozila u trećem kvartalu ove godine što je manje za oko jedan odsto u odnosu na isti period prethodne, dok je, sa druge strane, izlaz putničkih motornih vozila iz S...
Poreska uprava primenjuje analizu rizika pri odabiru subjekata za kontrolu, u kojoj se suočava sa nedostatkom kadra - a tokom 2023. godine izvršeno je 8.640 kontrola evidentiranja prometa. Mere privremene za...
Trg Nikole Pašića u Beogradu otvoren je na dan kada je istekao produženi rok za završetak njegove rekonstrukcije, koja je trajala 285 dana i koštala 632,6 miliona dinara.Radovi na Trgu Nikole Pašića poče...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok