
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

U eri digitalne transformacije, onlajn prisutnost i interakcija sa potrošačima su veoma važni, a oni se uspostavljaju upravo pomoću digitalnog marketinga. Ne, to ne znači da morate biti ekspert kako biste svoj biznis plasirali u onlajn svet. Ako ste recimo na početku osnivanja biznisa, čak ne morate ni izdvajati ozbiljna sredstva za izradu veb-sajta. Najisplativija, ali i najpovoljnija investicija za poslovanje svake firme u Srbiji, pa i one najmanje i najmlađe, je registrovanje na najvećoj poslovnoj platformi, Moja delatnost.
Ta platforma kojom upravlja Digital Azut, marketinška kuća sa dugogošišnjim iskustvom u plasiranju firmi u internet etar, obezbediće svakom biznisu vidljivost na Google pretraživaču, a time osigurati i priliv potrošača, jer u današnjem poslovanju, samo kada ste onlajn, onda zaista i postojite.

Danas se za tržište bore firme koje lako nalazimo na Google pretrazi, ali i one koje nemaju veb-stranice, s tim što su i pored kvaliteta i autentičnosti, ipak u prednosti one koje su onlajn dostupne.
Biti deo platforme Moja delatnost predstavlja najefikasnije i najbrže rešenje za firme koje nemaju sajt, jer svaka objava na ovom portalu predstavlja mini verziju internet stranice koja sadrži reprezentativan opis poslovanja, reference, vizuelni identitet i kontakt podatke firme. To potvrđuje da onlajn reklamiranje i uspešna optimizacija više nisu rezervisani samo za velike brendove, pa firme danas nemaju dovoljno dobre izgovore za nastavak poslovanja samo u oflajn svetu. Naprotiv, takva odluka je vrlo rizična za budućnost poslovanja svake firme, bez obzira na kategoriju veličine kojoj pripadaju,
“Ako potrošač zainteresovan za neki brend za koji je čuo van mreže, pokuša o njemu da sazna više, informacije će uvek tražiti na internetu. Ako tamo ostane uskraćen osnovnih informacija poput kontakta, možemo sa sigurnošću reći da brend ostaje bez potencijalnog klijenta. Zato, ne samo da nije preporučljivo zbog ugleda firme, već nikako nije ni isplativo, ostati nevidljiv na internetu. Cilj je da Vas klijenti brzo i lako pronađu na pretraživaču, a naši marketing stručnjaci su upravo to obezbedili korisnicima platforme Moja delatnost. I to nije sve jer objave na portalu značajno podižu i posećenost već postojećim sajtovima mnogih kompanija. To bitno utiče na bolju konkurentnost na tržištu i ostvarivanje bolje prodaje usluga i proizvoda, zbog čega je ova platforma i izbor na hiljade korisnika”, kažu iz te marketinške kuće.
Svojim proverenim strategijama, Digital Azut firmama ne otvara vrata samo u digitalni svet, već njihovo poslovanje čini vidljivim i van internet pretrage, plasirajući svoje klijente potrošačima i kroz štampano izdanje Moja delatnost.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE