Ključ uspešnog poslovanja nalazi se u internet oglašavanju koje već godinama predstavlja sinonim za razvoj brenda i usluge. Ako Vaš biznis nije vidljiv na internetu, onda je vreme da izgradite svoj imidž u onlajn zajednici.
U eri digitalne transformacije, onlajn prisutnost i interakcija sa potrošačima su veoma važni, a oni se uspostavljaju upravo pomoću digitalnog marketinga. Ne, to ne znači da morate biti ekspert kako biste svoj biznis plasirali u onlajn svet. Ako ste recimo na početku osnivanja biznisa, čak ne morate ni izdvajati ozbiljna sredstva za izradu veb-sajta. Najisplativija, ali i najpovoljnija investicija za poslovanje svake firme u Srbiji, pa i one najmanje i najmlađe, je registrovanje na najvećoj poslovnoj platformi, Moja delatnost.
Ta platforma kojom upravlja Digital Azut, marketinška kuća sa dugogošišnjim iskustvom u plasiranju firmi u internet etar, obezbediće svakom biznisu vidljivost na Google pretraživaču, a time osigurati i priliv potrošača, jer u današnjem poslovanju, samo kada ste onlajn, onda zaista i postojite.
Ne postoji dovoljno dobar izgovor da poslovanje ostane oflajn
Danas se za tržište bore firme koje lako nalazimo na Google pretrazi, ali i one koje nemaju veb-stranice, s tim što su i pored kvaliteta i autentičnosti, ipak u prednosti one koje su onlajn dostupne.
Biti deo platforme Moja delatnost predstavlja najefikasnije i najbrže rešenje za firme koje nemaju sajt, jer svaka objava na ovom portalu predstavlja mini verziju internet stranice koja sadrži reprezentativan opis poslovanja, reference, vizuelni identitet i kontakt podatke firme. To potvrđuje da onlajn reklamiranje i uspešna optimizacija više nisu rezervisani samo za velike brendove, pa firme danas nemaju dovoljno dobre izgovore za nastavak poslovanja samo u oflajn svetu. Naprotiv, takva odluka je vrlo rizična za budućnost poslovanja svake firme, bez obzira na kategoriju veličine kojoj pripadaju,
Iz Digital Azuta objašnjavaju da će potrošači kada saznaju za neki brend van mreže, sigurno više informacija o njemu potražiti na internetu.
“Ako potrošač zainteresovan za neki brend za koji je čuo van mreže, pokuša o njemu da sazna više, informacije će uvek tražiti na internetu. Ako tamo ostane uskraćen osnovnih informacija poput kontakta, možemo sa sigurnošću reći da brend ostaje bez potencijalnog klijenta. Zato, ne samo da nije preporučljivo zbog ugleda firme, već nikako nije ni isplativo, ostati nevidljiv na internetu. Cilj je da Vas klijenti brzo i lako pronađu na pretraživaču, a naši marketing stručnjaci su upravo to obezbedili korisnicima platforme Moja delatnost. I to nije sve jer objave na portalu značajno podižu i posećenost već postojećim sajtovima mnogih kompanija. To bitno utiče na bolju konkurentnost na tržištu i ostvarivanje bolje prodaje usluga i proizvoda, zbog čega je ova platforma i izbor na hiljade korisnika”, kažu iz te marketinške kuće.
Kombinovano oglašavanje = najbolji rezultati
Svojim proverenim strategijama, Digital Azut firmama ne otvara vrata samo u digitalni svet, već njihovo poslovanje čini vidljivim i van internet pretrage, plasirajući svoje klijente potrošačima i kroz štampano izdanje Moja delatnost.
“Kombinovano, digitalno i tradicionalno, oglašavanje daje najbolje rezultate. Na taj način potencijalni korisnici će za proizvode i usluge firmi, pored internetra, saznati i na autobuskoj stanici, aerodromu, u čekaonicama raznih institucija i ustanova i drugim prometnim lokacijama, ali i u domaćinstvima, jer na kraju, poslovni katalog sadrži informacije bez kojih ne može nijedan dom”, naglasili su iz Digital Azuta.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Ministarka rudarstva i energetike Srbije Dubravka Đedović Handanović izjavila je danas da je u toku ishovodovanje lokacijskih uslova za naftovod Srbija-Mađarska i da sledi izrada projekta za građevinsku dozv...
Građani Srbije (45 odsto) za nepredvidivu budućnost Naftne industrije Srbije smatraju odgovornim Sjedinjene Američke Države, a najmanje "krive" Rusiju, pokazuje istraživanje organizacije "Lidington Research"...
Novinarki Mariji Šehić na TV Euronews Srbija, u vlasništu Telekoma Srbija, juče je dat neosnovan otkaz, koji predstavlja osvetu jer se suprotstavila gaženju profesionalnih standarda, pritiscima i maltretiran...
Narodna banka Srbije (NBS) zadržala je referetnu kamatnu stopu na 5,75 odsto, na istom nivou koji je na snazi od septembra prošle godine. Inflacija se u istom periodu kretala oko "žilavih" četiri odsto, odno...
Aleksandar Vučić, predsednik Srbije, iznova ulazi u ulogu onog koji se nikoga i ničega ne plaši, sve pokušavajući da ubedi svoje simpatizere da vlada situacijom....
Posle niza hapšenja i pisanja različitih prijava zbog podrške studentima u blokadi, država je otišla i korak dalje, pa je počela da piše saobraćajne kazne za one koji odaju poštu nastradalima zbog pada nadstrešnice u Novom Sadu. Naime...
Intervju predsednika Aleksandra Vučića u emisiji Oko na RTS naišao je na brojne kritike stručne javnosti ne samo zbog konfliktnog odnosa prema novinarki, već i zbog izostanka suštinskih odgovora na ne...
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok