
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Konzorcijum firmi predvođen kineskom kompanijom CRDC (China Railway Design Corporation Serbia) izradiće projektno-tehničku dokumentaciju za liniju 3 beogradskog metroa, saopštilo je JKP “Beogradski metro i voz”.
Pored CRDC-a, u konzorcijumu su još dve firme – “Luis Berger” i “Co Designing”.
Ugovor o izradi projektno-tehničke dokumentacije – studije opravdanosti sa idejnim projektom i studijom o proceni uticaja na životnu sredinu za liniju 3 beogradskog metroa potpisali su direktor JKP “Beogradski metro” Andreja Mladenović i sekretar za javni prevoz Radovan Kremić sa predstavnikom CRDC-a u Srbiji Jen Džongjinom.
Vrednost zaključenog ugovora iznosi 2.285.400.000 dinara bez PDV (oko 2,72 milijarde sa PDV-om), odnosno oko 19,5 miliona evra. Procenjena vrednost nabavke, inače iznosila je 2,95 milijardi dinara bez PDV-a.
Ponudu su podnela su ukupno četiri konzorcijuma. Jedan od njih, predvođen kompanijom “Dvant inženjering”, imao je ponudu koja je bila niža od ponude CRDC-a (2,17 milijardi dinara), ali posao im nije dodeljen zbog manjih kadrovskih kapaciteta.
Rešenje za treću liniju metroa predviđa trasu od Bežanije do Banjice, sa produžetkom do budućeg Biokampusa.
Kako su naveli iz “Metroa”, ukupno vreme putovanja od početne do poslednje, 22. stanice, trajaće 38 minuta, sa ukrštanjima sa linijom 1 na Trgu republike i sa linijom 2 kod Arene.
Rok za završetak radova prve linije metroa više puta je pomeran, a poslednji put sa 2028. na 2030. godinu, o čemu je Nova ekonomija već pisala. Do kraja 2030. godine će, prema poslednjim zvaničnim informacijama datim našoj redakciji, biti gotovi radovi na prvoj fazi „linije jedan“ beogradskog metroa. Kako iz “Beogradskog metroa” kažu, prva faza obuhvata rutu od početne stanice Železnik do krajnjeg terminusa – stanice Pančevački most.
Prema ranijim najavama, Beograd je do kraja 2030. godine trebalo da ima već dve linije metroa. Prva je trebalo da bude gotova ranije, 2028. godine.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE
sve je to napravljeno samo da „metalni prijatelji“ uzmu pare, ostalo je nebitno.