Srbija

01.02.2022. 10:24

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Na Fejsbuku i Vajberu lažni nalozi UniCredit banke, ne odgovarajte na poruke

Na društvenim mrežama Fejsbuk (Facebook) i Vajber (Viber) kreirani su lažni nalozi koji se predstavljaju kao UniCredit Banka Srbije, preko kojih se sprovodi fišing (eng. phishing) kampanja usmerena ka klijentima, navodi se u upozorenj...

Foto: Pixabay - mohamed_hassan

Srbija

01.02.2022. 10:24

Na društvenim mrežama Fejsbuk (Facebook) i Vajber (Viber) kreirani su lažni nalozi koji se predstavljaju kao UniCredit Banka Srbije, preko kojih se sprovodi fišing (eng. phishing) kampanja usmerena ka klijentima, navodi se u upozorenje ove banke.

Fišing kampanja podrazumeva slanja imejlova, odnosno poruka, koje u prilogu sadrže maliciozne fajlove.

UniCredit upozorava da građani ne odgovaraju ni na koju vrstu upita kao i da ne odgovaraju i ne učestvuju u instrukcijama koje se od njih traže putem poruka.

Banka je preduzela sve mere kako bi se sankcionisale negativne aktivnosti usmerene ka klijentima, piše u saopštenju.

Kako da se ne „upecate“ na hakerske prevare

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.