JP „Pošta Srbije“ oglasila je nabavku usluge kreiranja strategije i implementacije oglašavanja na digitalnim medijima. Vrednost usluge Pošta je procenila na 7,6 miliona dinara.
Između ostalog, usluga podrazumeva definisanje komunikacione strategije Pošte na digitalnim kanalima, izradu mesečnog sadržaja za društvene mreže i digitalne platforme – izradu Fejsbuk, Instagram, Gugl, LinkedIn objava (tri objave nedeljno i 12 mesečno po platformi).
U specifikaciji usluge se traži i izrada kreativnih rešenja za oglašavanje na Fejsbuk, Instagram, LinkedIn platformama, izrada njuzletera, prilagođavanje formatima oglašavanja, izrada medija plana, optimizacija kampanje, zakup medija na digitalnim kanalima, izrada kreativnih rešenja na Gugl platformama.
Preko 1.000 mopeda ipak stiže u Poštu
Nezadovoljni poštari sutra obustavljaju radPo definisanju sredstava na mesečnom nivou pružalac usluge je dužan da dostavi raspodelu budžeta (medija plan) po kanalima komunikacije Gugl, LInkedIn advertajzing kampanje, njuzleter, Fejsbuk i Instagram, kao i procenu glavih metrika u skladu sa ciljem promocije (broj prikaza, interakcija, procenu vrednosti troška po instalaciji aplikacije).
Od ponuđača se zahteva da je za period od tri poslednje finansijske godine, ostvario prihod ne manji od 15 miliona dinara, kao i da ima najmanje jednog zaposlenog sa završenim Fakultetom primenjenih umetnosti ili odgovarajućim.
Rok za dostavljanje ponude je 15. mart.
Poštari sanjaju dan kada će se približiti prosečnoj plati