Kompanija Meta više neće dozovljavati naknadne izmene političkih, društvenih ili predizbornih oglasa koje su prethodno odobrene u poslednjoj nedelji pred američke izbore u novembru.
Oglasi će i dalje smeti da se emituju u poslednjoj nedelji predizborne kampanje, ali će biti zabranjene izmene koje se tiču sadržava, targetiranja ili optimizacije. Izmene će biti dozvoljene tek jedan dan nakon održavnih izbora.
Ograničenja su deo većeg skupa mera predostrožnosti koje Meta preduzima kako bi ograničila širenje dezinformacija pred izbore, piše Axios.
Fejsbuk gubi oglašivače usled promene pravila privatnosti na Epl uređajimaRazlog za ograničenje je što je će nove tvrdnje u poslednjim danima pred izbore biti teško proveriti ili osporiti na vreme.
U skladu i sa svojim politika iz 2020. godine, Meta će nastaviti da odbija oglase koji ohrabruju ljude da ne glasaju ili da dovode u pitanje legitimnost predstojećih izbora.
U okviru kompanije Meta Platforms posluju Fejsbuk (Facebook), Instagram i VocAp (WhatsApp).